Hallo , wil graag naar W11 overschakelen maar het enige probleem is de processor, kan ik enkel de processor veranderen zonder dat ik een volledige instal moet doen van windows?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@lange pier dit zijn de gegevens volgens mijn instellingen:Zou alleen met socket 1151 kunnen en opnieuw installeren duurt een ½ uurtje.![]()
CPU socket - Wikipedia
en.wikipedia.org
Zou een nieuw moederbord met een Core Ultra erin aanschaffen, heb je ook DDR5 nodig en een key, die zijn goedkoop op het net te vinden.
nee ga ik niet doen , heb deze nog geen jaar, weet dat het min of meer een miskoop is geweest maar als ik niet op W11 kan dan blijf ik wel op W10, maar ik dacht dus dat het de processor is dat het probleem zou zijn , maar zie net iets dat het mijn ram zou kunnen zijn wat ik moeilijk kan geloven , volgens een testje dat ik heb gedaan zou ik DDR4 hebben en zou het moeten DDR5 zijn voor die W11, maar daar heb ik mijn twijfels overu kan ook de overweging maken of een aankoop van een andere (mini pc) ............
Tja, die processor komt uit het jaar 2015......nee ga ik niet doen , heb deze nog geen jaar, weet dat het min of meer een miskoop is geweest
Daar ben ik wat bang van voor dit te doen , denk dat ik iets verkeerd ga doen en dan is alles om zeepJe zou via de Rufus methode gewoon W11 kunnen draaien, anders wordt het toch nieuwe hardware.
Je kunt dan de bestaande W10 installatie upgraden.Rufus - Opstartbare USB-drives aanmaken op een eenvoudige manier
Rufus: Create bootable USB drives the easy wayrufus.ie