Windows 11 vraag ivb windows

Sorry hoor, maar dan ben je al de hele tijd mist aan het spuiten ... Je Windows directory ? Zowel een spel als de map download maken immers helemaal géén deel uit van je Windows-installatiemap ! Staan onder je gebruikers-submap !

Daardoor is een hele discussie naast mekaar praten ontstaan...
Ik ben dus idd begonnen met de vraag van die windows map of dit normaal was dat die zo groot was , dus naargelang de antwoorden die ik toen kreeg dacht ik van wat verder te kijken want op mijn Cschijf had ik maar 19.9 GB over van de 475GB wat dus te weinig was , daar ik dacht dat ik daar veel kun winnen aan ruimte door mss op te kuisen die windows map. Toen heb ik besloten van andere mappen over te plaatsen naar een andere schijf maar was niet zekers of dit ging lukken met dat spel want ik had dit in het verleden al eens geprobeerd maar is toen door de 1 of andere reden niet gelukt en nu dus wel, door die paar mappen over te zetten heb ik nu dus op mijn C 138GB over (wat ik eigenlijk nog niet genoeg vind , zou er graag nog 50 tot 70 gb verder willen over zetten , maar denk niet dat ik nog meer kan vinden want ik wil geen mappen over zetten die mss zouden kunnen problemen maken op mijne windows voor op te starten

Terug
Bovenaan