Status
Niet open voor verdere reacties.
Momenteel heb ik problemen met Telenet.
Ik ben er vandaag op uit gekomen dat ze mijn internet aansluiting naar een lagere
categorie hebben gezet. Vroeger had ik de Diamondshake en nu hebben ze me op de Goldshake gezet. Ik moet wel dezelfde prijs betalen zoals vroeger.
Dat is 72.1 euro. Daar zit de shake in + 3 euro ken je beller + 5 euro freephone 24 + kabelabonement. Dat was dus 50 euro + 3 euro + 5 euro + 14 euro = 72 euro.
Naar het schijnt ben ik met dit abbo begonnen toen het 50 euro stond. Maar later is het 5 euro omhoog gegaan maar hebben ze mijn abbo niet aangepast enkel mijn internet naar een lager abbo gezet ( van Expressnet naar Comfortnet)
Kan dit zomaar ??? Ik zoek over te stappen naar wat anders. Iemand suggesties ??
Ik ben al eens gaan kijken naar andere aanbieders en mijn oog viel op Scarlet. Gebruiken die alles van Belgacom ?? (tv - internet - telefoon)
Is deze goed ?? En wat gebruiken zij voor de shakes .


Wie kan me raad geven ????
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van telenet naar belgacom gegaan dan naar dommel en zit nu weer bij telenet.
 
Even naar de klantendienst bellen en vragen wat de reden is van deze aanpassing , het kan gebeuren dat het foutief gebeurde en dat ze U een schadeloosstelling geven .
Bij mij heb ik ook eens een blokkage van mijn digicorder gehad en dan hebben ze mij een halve maand gratis gegeven .
Het is het proberen waard .
 
Diamondshake is: internet (ExpressNet XL) + telefonie (FreePhone Europ) + HD TV = 59 euro
Goldshake is: internet (ComfortnetXL) + telefonie (FreePhone Europ) + HD TV = 55 euro
Hierbij komt nog voor beide: kabelabonnement + ken uw beller = 14 + 3 = 17 euro
Diamondshake is: 59 + 17 = 76 euro
Goldshake is: 55 + 17 = 72 euro
U betaalt wat u krijgt (Goldshake) en niet wat u dacht te krijgen (diamondshake)
 
Diamondshake is: internet (ExpressNet XL) + telefonie (FreePhone Europ) + HD TV = 59 euro
Goldshake is: internet (ComfortnetXL) + telefonie (FreePhone Europ) + HD TV = 55 euro
Hierbij komt nog voor beide: kabelabonnement + ken uw beller = 14 + 3 = 17 euro
Diamondshake is: 59 + 17 = 76 euro
Goldshake is: 55 + 17 = 72 euro
U betaalt wat u krijgt (Goldshake) en niet wat u dacht te krijgen (diamondshake)


Ik zeg dat ik vroeger een abbo had op Diamondshake. Maar ze hebben me zonder te verwittigen me overgezet op Goldshake.
Ik heb met telenet gebeld en zij zeggen dat het abbo opgeslagen was en dat ze me gewoon voor dezelfde prijs me laten zakken hebben.
En ik moet daarmee tevreden zijn ??? Dat denken ze maar , ik heb ze gezegt dat ze hun brol mogen komen halen dat ik alles opzeg.
Maandag stap ik over op een andere maar ben er nog niet uit naarwaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze denken aan je geldbeugel, andere mensen gaan reclameren bij stijgende prijzen, jij bij een kleine downgrade.
Voor iedereen goed doen kan niet he.
Je gaat verbaasd zijn van het verschil in snelheid, reken daar maar op.
Ik zit zelf op de telefoonkabel maar ik ben niet veeleisend over de prestatie's.
De centen tellen voor mij, en goedkoopst ben ik altijd geweest bij KPN (BASE).
Alleen, om 22u moet ik niet veel verwachten, netwerken overbelast omdat iedereen begint te downloaden.

PS: De kostprijs van TV ga je toch betalen, zeg je telenet op en ga je op satelliet? dat is ook nog steeds ca 10 euro/maand.
Dat, en waarschijnlijk nog wat telefoongesprekken komen bij je ADSL (ADSL2 of VDSL abonnement.
Ik kijk al uit naar je volgende topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij is de situatie zo :
Internet : Telenet Exprenet 41,92 € ( 4 accounts )
GSM : 2 prepaids van Mobile Vikings 15 € + 1000 SMS'en gratis en 1 GB mobiel internet gratis op de smartphone
Vaste Telefonie : VOIP via Skype 11,50 € , daar kom ik ca 3 maanden met toe
Digitale TV : Dvb-T ; kostprijs reciever 40 € ; Binnenhuisantenne 25 € verder gratis doch kan je maar één ; één+ ; Ketnet / Canvas en Ketnet+ / Canvas+ bekijken .
Maar ik ga een buitenantenne plaatsen ( kostprijs 60 à 70 € ) en dan kan ik Nederland 1 ; 2 en 3 ook bekijken meer heb ik niet nodig , ik heb die commerciële troep van VTM ; VT4 en dergelijke zeker niet nodig .
 
Laatst bewerkt:
Kun je ook verklaren wanneer en welk abonnement opgeslagen is?


Een 5 tal jaren terug had ik internet 'express net' + vaste telefoon voor de prijs van 50 euro bij telenet.
Volgens ze het hebben nagezien is het ong 3 jaar geleden dat de prijzen omhoog gegaan zijn.
Ze zijn toen 5 euro opgeslagen maar hebben mij die niet aangerekend maar mijn internet laten teruggaan naar 'comfortnet'
Hadden ze me toen voor de keuze gesteld om 5euro bij te betalen of te zakken naar comfortnet dan zou
ik ermee akkoord gegaan zijn maar zonder boe of ba het te veranderen dat vind ik niet goed.
Ik heb al redelijk wat problemen gehad met telenet die ik over mij laten gaan heb maar nu bijt ik door.
Een 2 tal jaren terug hebben ze me aangeboden om gratis digitale tv erbij te nemen.
Enkel de huur van de digicorder kwam erbij (8 euro)
Ik heb dit aanvaard maar had er nog geen erg in dat mijn internet gezakt was.
Nu betaal ik min. 72.10 euro. Dat is de Goldshake + 3 euro ken je beller + 5 euro freephone 24. en dan de kabel erbij
Maar ik heb vroeger expressnet gehad en dacht dat nog te hebben tot deze week ik een mail kreeg dat rond 15 juli mijn
internet omhoog gaat van 30 gb naar 50 gb. Mijn gedacht was dat ik al 50gb had en dat dat naar 80gb zou gaan.
Dan ben ik alles gaan nakijken en ben ik er op uit gekomen dat ik nu maar comfortnet heb.
Ik heb dan gebeld en kreeg dit als antwoord dat ze me hebben laten zakken om de prijs niet te verhogen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij is de situatie zo :
Internet : Telenet Exprenet 41,92 € ( 4 accounts )
GSM : 2 prepaids van Mobile Vikings 15 € + 1000 SMS'en gratis en 1 GB mobiel internet gratis op de smartphone
Vaste Telefonie : VOIP via Skype 11,50 € , daar kom ik ca 3 maanden met toe
Digitale TV : Dvb-T ; kostprijs reciever 40 € ; Binnenhuisantenne 25 € verder gratis doch kan je maar één ; één+ ; Ketnet / Canvas en Ketnet+ / Canvas+ bekijken .
Maar ik ga een buitenantenne plaatsen ( kostprijs 60 à 70 € ) en dan kan ik Nederland 1 ; 2 en 3 ook bekijken meer heb ik niet nodig , ik heb die commerciële troep van VTM ; VT4 en dergelijke zeker niet nodig .

Tenzij je bij de Nederlandse grens woont, zou ik eens willen weten hoe je het klaarspeelt met eender welke DVB-T antenne om de Nederlanders in België te ontvangen. Overigens, een buitenantenne voor DVB-T je kan best een campingantenne met versterker hiervoor gebruiken. Kostprijs max 25€
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dan kan je de 3 Nederlanders wel krijgen. Denk er aan dat de Nederlanders vertikaal uitzenden en niet zoals in België horizontaal.
Bekijk dit eens.
Ik heb dit gebouwd met een verrassend goed resultaat. Het ziet er niet uit, maar in een stukje pvc buis is dit zo opgelost. Ik ontvang daar buiten (in het Kortrijkse) Eén, één+, Ketnet/canvas, Ketnet/canvas+, La une, La deux, La trois en Euronews mee. Ik weet heel goed dat het er ongelofelijk uitziet, maar het werkt zeker. Het is evengoed als een campingantenne met versterker. Bovendien met gratis afvalproducten te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan