Windows 11 THT Windows Defender versie 1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,
In mijn lijstje van geinstalleerde programma's vond ik: "THT Windows Defender versie 1.0" Ik heb dit programma echter niet geinstalleerd en ik heb ook al op Intenet gezocht wat dit kan zijn, maar kan hier niets over vinden. Kan iemand op het Forum hier meer duidelijkheid over geven ? Ik hoor het nog graag. Met vriendelijke groet,
Cor Jansen

ik vind hier op de Windows 11 pro geen vermelding betreffende "" THT Windows Defender versie 1.0 "" en deze staat zeker nergens vermeld in de lijst van geinstalleerde programma's ..
*mijn vraag eerder aan Truus is dan ook of zij de Defender eerder via een register tweak heeft uitgeschakeld en later inzag om toch maar de Defender te gaan gebruiken en vervolgens de Defender via het internet heeft gedownload in plaats van de tweak ongedaan te maken zodat de standaard meegeleverde Defender gebruikt kan worden .

Hoi Qtex, het is inderdaad zo dat ik (als experiment) een Windows 11 Lite versie heb gedownload en geïnstalleerd zonder Windows Defender maar die ik daarom, meen ik mij te herinneren, van internet heb gedownload. Wanneer dat de verklaring zou kunnen zijn, is het mij wel duidelijk.
Wederom dank voor jouw reactie en inzicht. Groet,
Cor

inderdaad de lite versie die je via de verkregen link in je eerder topic bevatte geen Defender .. hopelijk heb je deze Defender niet verkregen via een malafide download site ..

ik weet dat ik u de lite aangebracht heb doch indien jij de Defender vanaf een malafide site heb opgehaald en deze heeft vervolgens een verborgen agenda ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan