E-mail thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.
kreeg een melding om mijn émail prog te vernieuwen ,maar zou ik dan mijn gegevens van het vorig programa kwijt zijn(adressen enz)
zie ook dat het niet meer gratis is
 
Naamloos.jpg
 
Ah ... de link voor downloads moet je ALTIJD gebruiken op de Overzicht-pagina. Die wordt nl. mee aangepast bij het plaatsen van een update naar de meest recente.

De links bij de updates zelf moet/mag je enkel gebruiken als je expliciet oude versies wil ophalen. Die blijven nl. op de server van PCTuts beschikbaar tot we eens (periodiek) een beetje opruimen.
 
Ah ... de link voor downloads moet je ALTIJD gebruiken op de Overzicht-pagina. Die wordt nl. mee aangepast bij het plaatsen van een update naar de meest recente.

De links bij de updates zelf moet/mag je enkel gebruiken als je expliciet oude versies wil ophalen. Die blijven nl. op de server van PCTuts beschikbaar tot we eens (periodiek) een beetje opruimen.
Ok, ik zal eraan denken , de downloadknop is in beide gevallen OK. :)
 
Ga naar Extra instellingen algemeen en onderaan vink je aan "controleren op updates maar mij laten kiezen of ik ze wil installeren" Zo heb je altijd de laatste versie. Je kan daar ook kiezen om de updates automatisch te laten installeren als je wil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan