tijdelijk terug analoog tv !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ik kreeg daarjuist een mail van Telenet met de vermelding dat het analoog signaal tijdelijk terug actief is omwille dat de techniekers het te druk kregen om bij iedereen langs te gaan ..
dit heeft met het Corona Virus te maken ..

Ashampoo_Snap_vrijdag 20 maart 2020_16h26m32s_001_.jpg
 
Niet meteen "terug" - is nog niet weg geweest : de switch was voorzien op 16 maart.
Maar idd. door de overload op de technische dienst nu krijgt men niet iedereen overgezet en wordt het voor enige tijd uitgesteld...
 
ik kreeg daarjuist een mail van Telenet met de vermelding dat het analoog signaal tijdelijk terug actief is omwille dat de techniekers het te druk kregen om bij iedereen langs te gaan ..
dit heeft met het Corona Virus te maken ..

Bekijk bijlage 246680

Het gaat wel degelijk over het analoge "RADIOSIGNAAL" via de kabel.
 
@PhilipV hier is hij wel degelijk weg geweest vanaf begin maart maar nu is deze terug zag ik ..
@J.W. ik heb het wel degelijk over de tv ..sinds begin maart kon ik uitsluitend hier via de digirecorder tv kijken het analoog signaal was hier verdwenen .
 
@PhilipV hier is hij wel degelijk weg geweest vanaf begin maart maar nu is deze terug zag ik ..
@J.W. ik heb het wel degelijk over de tv ..sinds begin maart kon ik uitsluitend hier via de digirecorder tv kijken het analoog signaal was hier verdwenen .
Gek ... Telenet zelf zegt op zijn site dat het gepland was op 16 maart en is uitgesteld ...

1584721697236.png
 
Telenet stopt vanaf dinsdag 11 februari met het analoge radiosignaal op zijn kabel.
De afschakeling verloopt in fases tot 22 april.
Het bedrijf wil hiermee ruimte vrijmaken op de kabel voor het toenemende digitale verkeer.
Later dit jaar zal ook het analoge televisiesignaal worden stopgezet.
*Dit alles gebeurt in meerdere stappen en per provincie zo kan het gebeuren dat jij eerder dient om te schakelen dan een ander .
 
Telenet stopt vanaf dinsdag 11 februari met het analoge radiosignaal op zijn kabel.
De afschakeling verloopt in fases tot 22 april.
Het bedrijf wil hiermee ruimte vrijmaken op de kabel voor het toenemende digitale verkeer.
Later dit jaar zal ook het analoge televisiesignaal worden stopgezet.
*Dit alles gebeurt in meerdere stappen en per provincie zo kan het gebeuren dat jij eerder dient om te schakelen dan een ander .
Hier wordt toch gezegd dat het RADIO signaal afgesloten wordt. TV volgt later.
 
dat bovenstaande Mik is van 2019 **dus met "later dit jaar " werd Hier begin maart de analoog tv gestopt maar vandaag bemerkte ik dat deze dus terug actief is ..
dacht dat er iets mis was en nam contact op met Telenet .. ze zeiden me deze terug actief gezet te hebben omdat de techniekers het veel te druk hebben en er tegen aan zien om de baan op te gaan omwille dus van een mogelijke besmetting ... 1 uur later kreeg ik dan deze mail binnen van hen ..

de betreffende mail ..

Ashampoo_Snap_vrijdag 20 maart 2020_16h26m32s_001_.jpg

Ashampoo_Snap_vrijdag 20 maart 2020_19h39m21s_002_.jpg
 
Ik heb deze mail gekregen;

Een tijdje geleden kreeg je van ons bericht dat het analoge radiosignaal via de kabel in jouw regio op 21/04/2020 stopgezet zou worden.
We stellen het even uit
Met de situatie rond het coronavirus heb je nu vast wel andere dingen aan je hoofd. En goed geïnformeerd blijven of kunnen genieten van wat muziek, zijn in deze periode belangrijk.
Daarom stellen we de stopzettingen van het analoge radiosignaal via de kabel, die gepland waren na 16 maart, tijdelijk uit. Zo kan je nu zeker nog radio luisteren via de kabel, en hoef je op dit moment nog niet op zoek naar een andere oplossing.

analoog radiosignaal.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan