Toetsenbord Logitech K280e geeft steeds een blieb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred1946

Gast
Voorheen had ik er geen last van was ook een Logitech toetsenbord.
Een paar dagen geleden een nieuwe aan gesloten de Logitech K280E,sinds dien krijg ik steeds een blieb toon zonder dat ik wat doe.
Ben op Google wezen kijken voor een oplossing maar helaas.
Iemand een idee wat dat kan zijn,of op te lossen.
Alvast vriendelijk bedankt.
MVG Fred
 
het is dan ook normaal dat je de melding kreeg "" de update geldt niet voor uw computer. "" namelijk heeft de KB4090913 de bedoeling om je pc te upgraden naar build 16299.251en daar jij dus al de build 16299.309 draaien heb welke dus hoger ligt... krijg jij dus deze melding "" de update geldt niet voor uw computer. ""

**de mogelijke oplossing die jezelf aanbracht in bericht #11 is enkel dus voor een lagere build en het probleem dat jij nu ondervind zou gezien jij build 16299.309 draaien heb niet mogen zijn ...daar door kan ik besluiten dat het toetsenbord wellicht zelf het probleem veroorzaakt ...mogelijk dat er toch iets mis is met dit toetsenbord ..!
heb je de mogelijkheid om dit toetsenbord op een andere pc aan te sluiten ..
 
Even 2 dingen dat ik niet begrijp.
1 De update uit bericht 11 dowloaden(heb gezocht bij microsoft niet te vinden)dan zal het op gelost zijn?.
2 dit toetsenbord op een andere pc aan te sluiten,maw ik kan deze bord niet gebruiken.
Dan zal ik het om moeten ruilen voor een andere bord.
Sorry Qtex als ik je niet goed begrijp.
 
je begrijp blijkbaar niet wat ik je eerder meedeelde ....in het kort je bent niets met de updates vermeld door u zelf in bericht #11 en dit omdat je reeds build 16299.309 bezit ...
deze build 16299.309 verkreeg je door de Cumulatieve update KB4088776 die wellicht rond de 13/03 binnen gekomen is ..
*de door u genoemde updates zijn nog steeds op te halen via het Microsoft catalogus maar ik herhaal dat jij deze dus niet kunt installeren aangezien jouw versie al de nieuwste build gebruikt ..

**je zou inderdaad het toetsenbord eens moeten kunnen aansluiten op een ander systeem en dit om na te gaan of het probleem er dan ook aanwezig is ..
 
Heren ik denk(hoop)de oplossing gevonden te hebben.
Configuratiescherm/ Toegankelijkheidscentrum/ toetsenbord eenvoudig in het gebruik maken// daar de vinkjes van filtertoetsen inschakelen weg gehaald/ filtertoetsen instellen/ daar ook de vinkjes weg gehaald bij filtertoets inschakelen.
Vandaag nog geen beeb gehoord sinds ik dat uit gevoerd heb.
Heren ik wil nog eenmaal mijn grote dank betuigen voor jullie mede werking.
so far so good loop het anders dan meld ik me weer.
MVG Fred
 
wie denkt hier nu aan standaard staat deze optie bij mij uit betreffende de filtertoetsen ..dus ik al zeker niet ...afijn dat je het dus zelf gevonden heb .
*hier staat enkel de laatste 2 opties ingeschakeld ...
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5ab26225c6c12\/5ab26225be4eb-Ashampoo_Snap_woensdag_21_maart_2018_14h44m57s_001_.png"}[/IMG2]

*bedankt om dit effe te melden ...
 
Skippy lees bericht 22 dat heb ik gedaan en tot nu toe geen blieb,ja begreep het ook niet,aansluiten geen software en werken er mee.
Qtex die laatste 2 opties staan bij mij uit in je bericht23,even voor de info.
 
de laatste 2 opties laten je weten indien er een programma geinstalleerd word die dus zonder dat jij je er bewust van bent een verandering doe betreffende een instelling van 1 van deze 3 opties die uitstaan ..
 
fred1946;n229946 zei:
Skippy lees bericht 22 dat heb ik gedaan en tot nu toe geen blieb,ja begreep het ook niet,aansluiten geen software en werken er mee.
Qtex die laatste 2 opties staan bij mij uit in je bericht23,even voor de info.

Staan bij mij ook standaard uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan