Windows 10 toetsenbord pop-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Hoe voorkom ik dat er telkens een toetsenbord pop-upt als ik met een Word-tekst bezig ben...?
pop-up toetsenbord.png
 
Oplossing

Ook oplossingen zijn nog :​

Optie één
  1. Druk op de Windows-toets + A om Action Center te starten.
  2. Klik op de Tablet Mode snelle actie tegel. Schakel de tabletmodus handmatig in of uit.
Optie twee
  1. Klik op Instellingen in het menu Start.
  2. Klik op Systeem en selecteer Tablet Mode aan de linkerkant.
  3. Onder Wanneer dit apparaat de tabletmodus automatisch in- of uitschakelt , stelt u dienovereenkomstig in.

    Tabelmodus
Optie drie
  1. Klik op Instellingen in het menu Start.
  2. Klik op Systeem en selecteer vervolgens Tabletmodus in het...
Dit verklapt het ... dat is een scherm uit de Tablet-mode !

Het zijn services die automatisch worden gestart. Druk op Windowstoets+R.
Typ Services.msc
Zoek in de lijst met Services naar Touch Keyboard and Handwriting Panel Services.
Klik hierop en klik links bovenaan op De service stoppen.
Klik daarna met de rechtermuisknop op de service in de kolom Opstarttype.
Klik op Eigenschappen en zet het opstarttype op Handmatig (of disable hem helemaal). Anders moet je iedere keer de service opnieuw stoppen.
 

Ook oplossingen zijn nog :​

Optie één
  1. Druk op de Windows-toets + A om Action Center te starten.
  2. Klik op de Tablet Mode snelle actie tegel. Schakel de tabletmodus handmatig in of uit.
Optie twee
  1. Klik op Instellingen in het menu Start.
  2. Klik op Systeem en selecteer Tablet Mode aan de linkerkant.
  3. Onder Wanneer dit apparaat de tabletmodus automatisch in- of uitschakelt , stelt u dienovereenkomstig in.

    Tabelmodus
Optie drie
  1. Klik op Instellingen in het menu Start.
  2. Klik op Systeem en selecteer vervolgens Tabletmodus in het linkerdeelvenster. Een tabletmodus-submenu verschijnt.
  3. Toggle Windows aanraakvriendelijker maken wanneer u uw apparaat als tablet gebruikt, op Aan om de tabletmodus in te schakelen. Stel dit in op Uit voor desktopmodus.
  4. Configureer de optie Wanneer dit apparaat automatisch schakelt om aan te geven of u een melding moet krijgen wanneer Windows 10 van modus verandert op uw 2-in-1.

    Instellingen
 
Oplossing
zelf gebruik ik geen Microsoft office en stel me eerder de vraag of het hier om een gewoon scherm gaat of eerder een scherm dat de touchfunctie ondersteund.. indien zo dien je mogelijk je touchscreen uit te schakelen bij gebruik van het usb toetsenbord of het klavier waarop jij je tablet aankoppeld ..

touchscreen in of uitschakelen .. https://support.microsoft.com/nl-nl...ndows-10-b774e29d-be94-990f-c20f-e02892e572fc
 
je Office pakket herstellen, is misschien corrupt geworden ....

1624126511280.png


configuratie scherm, programma's en onderdelen, je MS Office pakket aanklikken!, wijzigen .... krijg je een popup (zie printscreen), keuze maken tussen snel/online ...
 
Dit verklapt het ... dat is een scherm uit de Tablet-mode !

Het zijn services die automatisch worden gestart. Druk op Windowstoets+R.
Typ Services.msc
Zoek in de lijst met Services naar Touch Keyboard and Handwriting Panel Services.
Klik hierop en klik links bovenaan op De service stoppen.
Klik daarna met de rechtermuisknop op de service in de kolom Opstarttype.
Klik op Eigenschappen en zet het opstarttype op Handmatig (of disable hem helemaal). Anders moet je iedere keer de service opnieuw stoppen.
PhilipV: Geweldig! TOP! Daar ben ik van verlost! Geen pop-up meer bij het openen van een nieuwe mail.
Het lijkt me nu dat ik de andere opties niet meer hoef uit te voeren.

Blijft hiermee dat van onderen pop-uppende witte toetsenbord hiermee nu ook weg...?
 

Ook oplossingen zijn nog :​

Optie één
  1. Druk op de Windows-toets + A om Action Center te starten.
  2. Klik op de Tablet Mode snelle actie tegel. Schakel de tabletmodus handmatig in of uit.
Optie twee
  1. Klik op Instellingen in het menu Start.
  2. Klik op Systeem en selecteer Tablet Mode aan de linkerkant.
  3. Onder Wanneer dit apparaat de tabletmodus automatisch in- of uitschakelt , stelt u dienovereenkomstig in.

    Tabelmodus
Optie drie
  1. Klik op Instellingen in het menu Start.
  2. Klik op Systeem en selecteer vervolgens Tabletmodus in het linkerdeelvenster. Een tabletmodus-submenu verschijnt.
  3. Toggle Windows aanraakvriendelijker maken wanneer u uw apparaat als tablet gebruikt, op Aan om de tabletmodus in te schakelen. Stel dit in op Uit voor desktopmodus.
  4. Configureer de optie Wanneer dit apparaat automatisch schakelt om aan te geven of u een melding moet krijgen wanneer Windows 10 van modus verandert op uw 2-in-1.

    Instellingen
Het is weer precies hetzelfde als eerst! Dus ik wilde nu deze optie proberen...!
Maar waarom komt die in mijn originele Win 10 niet voor...?

1624282242478.png
 
Sorry, het ging om optie 3 over die tabletmodus. Die staat bij mij dus al heel lang UIT.

Krijg die popup nu gewoon telkens op mijn Bureaublad! Soms staan er 2 of 3 tegelijk bij het openen van een ander programma zoals Outlook... Ik ik moet ze dan allemaal wegklikken...!
1624288027546.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan