Dit is een dringend verzoek voor technische hulp.
Beste mensen, ik heb een dringende vraag om speciale hulp betreffende mijn laptop Toshiba Satelitte X200-21R. Alles was normaal en er waren geen errors. Toen ik de laptop opnieuw opstartte kreeg ik een zwart scherm. Ik hoorde de harde schijven even tikken en zag een lichtflits en dat was alles!!!
Dat was schrikken want ik had er nooit wat mee gehad, dus hij werkte normaal en zeer accuraat. Wat is er gebeurd was mijn enige vraag. Geen extra drivers geïnstalleerd of software!! Ik begrijp het niet! De harde schijven heb ik getest met een andere computer maar ik kan ze niet benaderen, ik bedoel mappen openen! F- en andere toetsen zijn niet actief. Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is? Graag advies, goede raad gewenst.
Bij voorbaat mijn dank.
Tony
Beste mensen, ik heb een dringende vraag om speciale hulp betreffende mijn laptop Toshiba Satelitte X200-21R. Alles was normaal en er waren geen errors. Toen ik de laptop opnieuw opstartte kreeg ik een zwart scherm. Ik hoorde de harde schijven even tikken en zag een lichtflits en dat was alles!!!
Bij voorbaat mijn dank.
Tony