Linux / Unix ubuntu 24

Hallo, allereerst vind ik het erg vervelend jullie met mijn vraag te belasten
heb Ub al sinds de versie 12 nu dus 24
ondervind klein technisch probleem met software en ga advies halen bij het forum maar tevergeefs ik kan niet registreren krijg ook geen email als bevestiging
hopeloos radeloos
heb met nieuw emailadres en wachtwoord opnieuw geprobeerd hopeloos

Ik weet niet waarom of hoe, heb nooit een probleem gehad met inloggen en nu dit

Het is vervelend maar ik zag geen andere mogelijkheid dan jullie aan te schrijven. Hopelijk kunnen jullie me helpen
Alvast hartelijk dank Guido (of odigo)

Van een van mijn pogingen (gisteren late namiddag) werd gevraagd om mijn MS account eerst te verifiëren. Waarom ze zich daar afhankelijk van maken ontgaat me want ik had geregistreerd met een Gmail account en niets zegt dat ik zo'n MS Account zou hebben. Wat als ik die niet had ?

Nu, erger de mail van MS om mijn account te verifiëren met een eenmalige code in te brengen, werd verstuurd naar mijn Gmail deze morgen om 6 u. en was er dan ongeveer meteen.

Al bij al een weinig transparante en vooral verwarrende manier van werken die hun veel potentiële bezoekers zal kosten. 90 % van de kandidaten heeft het tegen dan al opgegeven.

PS : ik ook, want ben zelf een Ubuntu-gebruiker, was maar een test : ik Mint en MX Linux distro's, en die zijn Debian based.

Terug
Bovenaan