Windows 11 Update KB 5027231 niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Windows 11 op een PC geinstalleerd zonde TPM.
Alles vlot verlopen met alle updates behalve de KB 5027231 krijg ik niet geinstalleerd;
Iemand suggesties ?
 
gewoon ter info:




interne probleem oplosser gebruiken: instellingen, systeem,problemen oplossen, andere problemen.

bekijk de engelstalige site es: https://www.elevenforum.com/
 
Laatst bewerkt:
had gisteren al via de catalogus geprobeerd maar zonder resultaat. Deze morgen opnieuw geprobeerd maar nu heb ik het installatiebestand kunnen downloaden en geïnstalleerd. Eigenaardig is wel dat na de installatie deze in de geschiedenis wordt vermeld als voltooid maar bij de updates nog steeds blijft bestaan om te downloaden.
Heb terug downloaden getikt en eigenaardig genoeg begon de download onmiddellijk en werd de update nogmaals geïnstalleerd. Opnieuw opgestart en de melding is verdwenen. Probleem is opgelost en bedankt voor de reacties.
 
  • Geweldig
Waarderingen: wivy
Fijn om te horen ... dat terug downloaden en installeren hoefde niet ... geen zorgen.
Het is niet abnormaal dat een update niet onmiddellijk uit het lijstje verdwijnt, na een manuele installatie.

Bij een toekomstige refresh van Windows Update had het systeem wel gemerkt dat die KB niet meer hoefde en de entry gewoon verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan