Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vrienden;

ik krijg hier regelmatig de melding om de update naar falls creator denk ik of naar versie 1709 door te laten gaan.

Nu heb ik dat al voor de vierde keer gedaan met telkens het volgende resultaat:
Toetsenbord in querty; nederlands toetsenbord is verdwenen
alle systeemherstelpunten zijn verdwenen
Bureaublad achtergrond staat terug met de afbeelding van windows 10
Heel wat mappen zijn verdwenen op mijn bureaublad,
Heb al gebeld met de ondersteuning maar daar konden ze mij niets wijzer brengen.(Als zijzelf het al niet weten??!!!!)
Telkens ik nu de melding krijg, zeg ik "later herinneren."

Iemand een idee? of zijn er nog mensen die dit ook hebben meegemaakt??

mijn desktop is verder volledig in orde , 8 ram; medion akoya; 540 SSD schijf en twee harde schijven van 1 TB + 1 Externe schijf eveneens van 1 TB. Maar dit doet er niet zoveel aan toe..

Verder groetjes van hieruit aan iedereen!
 
normaal gezien verlies je niets wat betreft instellingen , programma's en achtergronden bij een upgrade van en naar versie 1709 als je te minste de juiste keuze neemt ...wat betreft de herstelpunten is het normaal dat deze verwijderd worden je verkrijgt immers een nieuwe build.
hoe start jij de upgrade op ... is dit via Windows update zelf .
in dat geval haal je dan eens het media creation tool op en start deze gewoon op vanaf het bureaublad ..het duurt 1uur voordat deze er klaar mee is ..
 
Eerst en vooral bedankt voor de snelle reactie! En ja inderdaad krijg ik de melding hier online binnen er komt een groen scherm met de vraag om deze update te laten door voeren. ofwel een tijdstip kiezen ofwel herinnering ofwel direct...
zal nu toch voor alle veiligheid eerst een nieuwe backup nemen en dan even proberen via de media creation tool.
Duimen maar dat het zo wil lukken!!! ik hou je op de hoogte!!!
 
kies nadat je het media creation tool heb opgestart om deze pc bij te werken dus kies niet om een installatie media aan te maken voor een andere pc ... je verliest niets van bestanden en document ook je programma's blijven aanwezig ...je verkrijgt een Windows.old maar deze kun je verwijderen via systeembestanden opruimen .. met een backup van je huidige build ben je in feite dus niets meer nadat dus de upgrade gelukt is naar build 16299.192
 
Hoi Qtex...
dus alles gedaan eerst een backup gemaakt (best dat ik dat heb gedaan!) want na de installatie met behulp van de media creation tool weeral hetzelfde probleem....
was aangevinkt om alles te behouden . en dus de pc bij te werken
querty bord en vele mappen verdwenen...
backup teruggezet en nu sta ik terug in 1703..
raar geval maar toch bedankt voor de hulp in ieder geval !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan