Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden,

Ik heb een legale win 7 home premium op mijn laptop ik heb in de tijd eens win 10 update gedaan toen het nog kan.
Ben dan terug naar de 7 geweest en zou nu terug naar de 10 willen gaan aangezien de meeste ziektes er uit zijn.

Ik heb een officiële dvd win 10 gedownload van Microsoft kan ik die gewoon installeren met mijn win 7 key?
 
opgelet indien er dus nooit eerder een Windows 10 aanwezig was dan dient men dus een ProductCode in te geven !
*er kan niet verder gegaan worden indien men geen aanvaardbare productcode ingeeft ... er komt geen keuze om dit later te doen !

6708d77e17-Ashampoo_Snap_2017.03.01_07h45m36s_002_.png
 
Al je aanwijzingen precies zoal jij zei opgevolgd maar zonder succes? Snap het helemaal niet meer waar het aan ligt?
Hij stopt nergens om aan te kunnen geven dat ik de upgrades pas later wil downloaden? Heb jij ook link voor mij van de media creation TOOL DIE JIJ GEBRUIKT HEBT MISSCHIEN LIGT HET DAAR WEL AAN! Misschien de verkeerde gedownload?
 
hier is de link naar het media creation tool welke ik gebruikte ... deze gaf me de build 14393.447 welke ik nadien moest bijwerken naar 14393.693
ik vind het straf daar ik deze vraag wel kreeg betreffende de updates en jij dus niet !

Soryy jou tool geladen eerst naar us b daarna naar mapje op desktop. Gedownload echter eer geen melding over updates later downloaden, zoal bij jou.
Nu weer alles geprobeerd erop te zetten krijg na installing windows 10 please wait ineens something went wrong Errorcode 0x80070020
Wat op internet gezocht maar vind hier geen antwoord wat ik nu kan doen? Sorry maar ik weet niet hoe ik hieruit moet komen?
 
Hier kan je een windows 10 32bit of 64bit downloaden. Nadien op een dvd branden .

Download Windows 10 (hulpprogramma gebruiken )

Eerst en vooral : een upgrade is een installatie die je start vanop een dvd waarop je windows 10 hebt gebrand . Dus , pc opstarten en nadien de dvd waarop je windows 10 hebt gebrand in je station steken . Als je een upgrade doet vanuit een LEGALE windows 7 of windows 8.1 (windows 8 niet) heb je geen productcode nodig (op deze manier heb ik al verscheidene pc's gedaan) omdat bij de upgrade je legale productcode van je win7 of 8.1 op het moederbord wordt opgeslagen . Als je later een propere installatie van windows 10 uitvoert wordt je legale productcode op je moederbord gelezen . Je klik gewoon op : ik wil windows 10 opnieuw installeren op deze pc (zie afbeelding hieronder)

6708d77e17-Ashampoo_Snap_2017.03.01_07h45m36s_002_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan