Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk post ik dit hier goed ... bon alles goed verlopen van W7 naar W10 ... ben niet zo tevreden over de nieuwe browser dus heb ik opnieuw Chrome geinstalleerd (was verdwenen na de update) ... vreemd genoeg krijg ik nu bij het aanraken van elke toets een scherm die opengaat met de webpagina van support microsoft ... virusscan (Norton) gedaan gaf niks aan ... terug naar 7 gegaan omdat ik dacht het ligt misschien W10 ... flipt de pc helemaal het ene scherm na het andere van Microsoft die open gaat als ik een toets aanraak. Heb ik hier nu een virus of niet te pakken?
 
je bent dus van een Win7 naar de Windows 10 gegaan doch daarna terug naar de Windows 7 gegaan ... als jij nu bij de systeemeigenschappen kijkt wat zie je daar dan vermeld staan als besturingssysteem ?
heb jij een touchscreen in gebruik of eerder een gewoon scherm !
het is me niet duidelijk wat je bedoeld met "" vreemd genoeg krijg ik nu bij het aanraken van elke toets een scherm die opengaat met de webpagina van support Microsoft""

*plaats eens een schermafbeelding of plaats de link eens .
 
Ik bedoel gewoon bij het typen op het klavier. De microsoft website popt dus op als ik wat typ ...Touchscreen heb ik niet. Ik ben inderdaad dus terug naar 7 gegaan omdat ik gewoon dacht hier gaat wat fout met die 10 maar blijkbaar dus niet ...Momenteel laat ik er nog eens een virusscan op los ... Ik heb ook al het klavier eens losgemaakt en eventjes uitgeblazen misschien dat er een knop blijft haperen ofzo .... ga ik straks eens testen na de virusscan als ik thuiskom ... eerst wat gaan werken ....
 
Zo terug thuis ... geen virus gevonden ... klavier er 'terug aangehangen' ... alles draait terug normaal in W7 ... wel vreemd dat ik constant die popups kreeg, na het downloaden van Chrome en nu niet meer .... zal dus wel degelijk aan het klavier gelegen hebben ... nu de vraag kan ik terug nog gratis upgraden naar W10 of niet?
 
Xperia, ik ben een heel tevreden gebruiker van Win10. maar jij komt van Win7 en ik kom van win 8.1 en dat zijn 2 totaal verschillende verhalen natuurlijk. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn vorig netbookje op Android wel heel hard mis. Het was niet sneller, het was een minder fraai scherm en ook kleiner, maar mijn hart klopt Android. Maar omdat mijn huidige netbookje juist zo goed werkt is het gemis minder erg. Al had ik minder problemen met het vinden van alles op het Android netbookje. Ik zou mijn netbookje kunnen omtoveren naar een Android netbook, maar hij is nog in garantie en dus ga ik niet zitten klooien, daarna ook niet omdat we het ons niet kunnen veroorloven om zo snel na elkaar nieuw speelgoed voor mij aan te schaffen.
 
Ja hoor, als je een keer hebt geupgrade naar 10, is je PC geregistreerd bij Microsoft.
Dus kun je zonder een code in te voeren (klik op "heb ik niet") Win 10 installeren.

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan