Upgrades van m'n tablet (lifetab md98811 model S10334) instellen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe ik m'n tablet (lifetab md98811 model S10334) direct kan gebruiken en "zelf" kan beslissen wanneer hij z'n upgrades' begint ??? Zodat ik niet eerst enkele uren hoef te wachten voor ik iets kan doen ?
 
Systeem updates zullen dat in principe niet meer zijn. Want Android 4.4 is een oudere versie van Android. Over welke updates jij het dan hebt weet ik ook niet. Maar als het de updates zijn van je apps kan jij dat inderdaad wel zelf gaan bepalen wanneer je tablet je apps moet gaan bijwerken. Echter kan je niet zo gek veel kiezen. Als het over de apps gaat weet ik ook niet waarom u toestel uren bezig is om bij te werken. Bij mij duurt dit nooit uren. Bij de kids daarintegen soms wel wat langer, maar dan heb ik wel een ganse waslijst met apps die geupdated dienen te worden. Dus een beetje meer info zou welkom zijn.
 
Hallo cve, het is juist dat het geen upgrade van het systeem is , maar zoals je zei wel van de apps , ik las overal wat rond en vond dit =>
=> Open de google play store,
=> druk op de linkerhoek voor dat instellingen schermpje
=> daarin kun je automatisch updaten aan of uitvinken.
En inderdaad er stond "automatisch upgraden , dus nu ingesteld als apps "niet" automatisch updaten !
Hopelijk is het nu mogelijk om gewoon vlug iets op te zoeken,want zo vlug is die tablet niet, zeker niet als hij eerst alles upgrade !
Bedankt voor je hulp en hoop dat het hier nu beter gaat want met dat tablet op verlof dat was het een ramp !
Grts walter
 
Ik zal ervan uitgaan dat het je apps zijn die automatisch updaten.
Dan open je je Google play store google-play-logo-C0F8C12322-seeklogo.com.png

helemaal links boven heb je 3 lijntjes onder elkaar.
Daar druk je op, dan ga je naar beneden en klik je op " instellingen"
Dan kom je in een submenu, daar zie je dan in de tweede regel al geloof ik " apps automatisch updaten".
Daar klik je op. Dan heb je de keuze uit 3 mogelijkheden.
- Apps niet automatisch updaten
- Apps op elk moment automatisch updaten, er kunnen gegevenskosten in rekening worden gebracht.
- Apps alleen via wifi automatisch updaten.
Als jij de keuze zelf in handen wil hebben zal je dan voor de eerste keuze moeten kiezen.
Dan zal u tablet niet meer van bij de opstart nagaan of er updates zijn van u apps en die dan ook meteen uitvoeren. Maar daar zal jij dan zelf regelmatig Google play store openen om u apps manueel te gaan bijwerken. Het is wel aan te raden om dit toch regelmatig te doen.
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie, maar moest hier nog eerst ff iets doen wat niet kon wachten, maar je hebt het dus al gevonden wat de juiste instelling moet zijn.
Als je tablet heel traag is kan je ook eens nagaan hoe het zit met je cache geheugen, dat kan ook flink je tablet vertragen.
Je gaat naar instellingen ( een afbeelding van een tandwieltje)
Dan ga je naar "opslag en USB", het kan zijn dat die USB bij Android KitKat er niet bij staat.
Dan ga je naar "interne opslag" en vervolgens "gegevens in het cachegeheugen"
Als het al lang geleden is dat dit geledigd is geweest kan dit in de GB groot bedragen.
Klik op "gegevens in het cachegeheugen"; Dan krijg je de vraag of je dit wel wil wissen en klik op ja. Je kan er helemaal niets mis mee doen.
Je zal zien dat dit in mum van tijd alle of toch bijna alle cache geheugen zal wissen. Dit tikt dan terug stilletjes aan.
Het is dan ook aan te raden om dit wekelijks eens te ledigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan