Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mag je gerust bij blijven maar je mist het punt ... iedereen kan zomaar iets onzin vinden, maar het is basis van beleefdheid om dan ook te zeggen waarom !Ik heb het hier niet over het OS Zorin maar wel over hetgeen de poster hier allemaal vertelt over Windows in #5
Gewoon onzin en daar blijf ik bij!
Wat is uw antwoord in #6?Mag je gerust bij blijven maar je mist het punt ... iedereen kan zomaar iets onzin vinden, maar het is basis van beleefdheid om dan ook te zeggen waarom !
Een antwoord op #17 is waarschijnlijk een beetje te moeilijk voor u...PhilipV sluit maar af. Het kwartje valt niet
<<Ik zeg in #6 dat dit ook perfect kan binnen Windows, met één van de diverse apps die daarvoor kunnen zorgen.
En je moet de stoelen niet omdraaien : ik zeg nergens dat hij onzin vertelt, vul enkel aan ...
Aardbei, probeer uw frustraties eens een klein beetje te bedwingen... we hebben daar geen behoefte aan.PhilipV sluit maar af. Het kwartje valt niet
Tis ook allemaal teveel voor jou, wordt je te hooghartig van, miss. iedereen eens in zijn waarde laten?Een antwoord op #17 is waarschijnlijk een beetje te moeilijk voor u...
Ik dacht dat dit, vooral op dit forum, vooral op u van toepassing is... ik ken hier niemand die hiervoor beter in aanmerking komt...Tis ook allemaal teveel voor jou, wordt je te hooghartig van, miss. iedereen eens in zijn waarde laten?
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, ook over Windows al is het niet in het algemeen waar dus stop met het afzeiken van anderen.