Ik word moe van microsoft -> WinuxOS.org

Patrick.S

Steunend lid
Vip Lid
Je hebt nu ook Wubuntu, dat zeer goed lijkt op Windows 11.

Laatst bewerkt door een moderator:
JW, helaas heb je ongelijk wat photoshop betreft en Audio bewerking.
Daarin is een Mac stukken beter.

Voordelen:
Prestaties: Zeer efficiënte Apple Silicon (M-serie) chips leveren krachtige prestaties voor creatieve workflows.
Ecosysteem: Naadloze integratie met iPhone, iPad en Apple Watch.
Stabiliteit en beveiliging: Over het algemeen stabieler met minder crashes; minder vatbaar voor malware.

Nadelen:
Hogere aanschafprijs, beperkte hardware-upgrades, minimale ondersteuning voor games

Ik zeg in #6 dat dit ook perfect kan binnen Windows, met één van de diverse apps die daarvoor kunnen zorgen.
En je moet de stoelen niet omdraaien : ik zeg nergens dat hij onzin vertelt, vul enkel aan ...

wees gerust : wij beslissen vanuit de moderatie zelf wel, wanneer en of we iets afsluiten.
En dat gebeurt niet zolang de discussie respectvol blijft...
Deze specifieke woordenwisseling gaat beetje de verkeerde kant op, dat klopt.

Ik zeg in #6 dat dit ook perfect kan binnen Windows, met één van de diverse apps die daarvoor kunnen zorgen.
En je moet de stoelen niet omdraaien : ik zeg nergens dat hij onzin vertelt, vul enkel aan ...
<<
Zorin OS: Waarom het de ideale vervanger is voor Windows

1 - Het is een bekend verhaal: je bent midden in je werk en Windows besluit dat het tijd is voor een verplichte update van 20 minuten. Met Zorin OS heb jij weer de touwtjes in handen. Hieronder lees je waarom jouw keuze voor Zorin OS zo slim is en hoe je de overstap nog prettiger maakt.

De grootste voordelen van Zorin OS t.o.v. Windows

2 - Geen gedwongen updates: Jij bepaalt wanneer je update. Geen blauwe schermen met "Updates uitvoeren, zet de computer niet uit" op de meest ongelegen momenten.

Snelheid en efficiëntie: Zorin OS is lichter gebouwd. Zelfs oudere hardware voelt vaak weer als nieuw aan omdat het minder achtergrondprocessen draait dan Windows.

3 - Privacy: In tegenstelling tot "Windhoos", bespioneert Zorin OS je niet. Er wordt geen telemetrie naar een groot bedrijf gestuurd over je klikgedrag. >> Zie # 7 van Aardbei

Waarvoor hebt u voor punt 1 en 2 een appt nodig?
Kan toch perfect in W10 zelf (waarvan Zorin zich de opvolger noemt)

Ook dit nog: <<Snelheid en efficiëntie: Zorin OS is lichter gebouwd. Zelfs oudere hardware voelt vaak weer als nieuw aan omdat het minder achtergrondprocessen draait dan Windows. >>

Als men met een 15 jaar oude pc W10 probleemloos kan draaien, wat is dan het probleem... ten opzichte van Zorin?

Tis ook allemaal teveel voor jou, wordt je te hooghartig van, miss. iedereen eens in zijn waarde laten?
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, ook over Windows al is het niet in het algemeen waar dus stop met het afzeiken van anderen.
Ik dacht dat dit, vooral op dit forum, vooral op u van toepassing is... ik ken hier niemand die hiervoor beter in aanmerking komt...

Terug
Bovenaan