Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Ik heb boeken gekocht bij Amazon die ik lees op mijn Android met de App Kindle. Ik heb dat ooit zo bepaald.

Ondertussen heb ik Kindle op mijn PC kunnen installeren en kan ik mijn laaste boek lezen op mijn PC

Kan ik dat downloaden als een Pdf?

...en hoe? met Ctrl - A en Ctrl-V???
 
WaWa, daar heb ik gene kaas van gegeten zunne, ik lees geen boeken en een Ereader heb ik niet en heb ik ook niet op mijn smartphone staan. Kan mijne pap niet koelen met een boek. Ik lees juist een verhaaltje voor als de kids gaan slapen. :p
 
Oké. Merci om me op weg te zetten. Ik zal dat eens bestuderen. Ik heb de ganse dag aan de TopTips gewerkt. Ben nu pas mijn mails aan het lezen.
 
jij wilt in feite een E-book converteren naar pdf zodat je deze kunt bijhouden en bewaren ...
wel er zijn 2 verschillende E-books ( epub) te verkrijgen deze met een DRM beveiliging en deze met een Sociaal Watermerk !
deze met DRM laten zich enkel converteren indien jij eerst deze DRM beveiliging verwijderd ... !

lees het volgende eens na .. Converteren van ePub ebooks (met Calibre) voor gebruik op een Kindle - Vakblog

Ik lees de epubs met Calibre. De Comics, lees ik met Cdisplay. (comical)
Comics zijn stripverhalen. Meestal in een soort PDF file verpakt.
Voor beide heb ik de versie voor pc/laptop.
Hele reeksen boeken zijn op het net te vinden hoor. Je kan ze zo opslaan op je systeem.
Epubs, nemen heel weinig plaats in. Je kan wel 2000 boeken opslaan op 1Gb kaartje.
Comics (CBR files) zijn merkelijk groter. Een Suske & Wiske ongeveer 14mb/boek.
Voor Epub's heb je ook nog Adobe digital editions om te lezen. Ongeveer hetzelfde als Calibre.
Voor de laptop is er nog een handig hulpmiddel, namelijk EeeRotate. Hiermee kan je met een simpele toetscombinatie (CTRL+ALT+Pijltje naar links of rechts of terug naar boven) je scherm draaien in de gewenste positie. Maar dat kan je in de instellingen van Windows ook aanpassen hé. Maar het is handiger met eeerotoate.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan