Nieuwe versie van Android vandaag op mijn Samsung S4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij is het : Android : 5.1
Build versie : LMY 471
Ik moet er wel bij zeggen dat de mijne een Nexus 5 is van Google en dus steeds de laatste updates heeft
 
...best tevreden met mijn Samsung S4.
De nieuwe versie bevalt me wel.

En de S6 is nog beter:

10 best enterprise features of the Samsung Galaxy S6 Edge | ZDNet

Ik zou de S6 gratis mogen krijgen, toch zou ik hem niet moeten hebben.
Ik heb een hekel aan een telefoon waarvan de batterij niet kan vervangen worden en waarvan het geheugen niet met een SD kaartje is, maar waarvoor je op voorhand moet kiezen en extreem veel moet voor gaan betalen. Dat is dus ook bij de iPhone zo. Dat is bij mij en bij veel mensen die ik ken en in de devloppers wereld zitten een afknapper van formaat. Maar er zijn natuurlijk heel veel mensen die zich daar geen bal van aanntrekken en dit zelfs fijn vinden. Natuurlijk zal de S6 super prestaties neerzetten, het is ook Samsung hun vlaggeschip.
 
't Is maar hoe je het bekijkt. Nochtans kan de batterij vervangen worden en is er een uitbreiding mogelijk met een Sd-kaartje.
 
't Is maar hoe je het bekijkt. Nochtans kan de batterij vervangen worden en is er een uitbreiding mogelijk met een Sd-kaartje.

Nope de batterij kan niet vervangen worden, of toch niet gewoon door het klepje eraf te halen en de batterij eruit te halen en er een ander in te steken. Dat moet dan gebeuren door een persoon die er verstand van heeft. Een SD kaartje kan er ook niet in hoor. Kijk hier maar eens en als het daar niet juist is, dan klopt het nergens.
Samsung Galaxy S6 - Full phone specifications
 
Juist, maar met 32 - 128 GB is dat ook niet nodig om een extra kaartje er in te steken. En de batterij vervangen? Wanneer is dat nodig? Onverwacht power nodig, los je op met een powerbank.
Nu, wat er ook van zij, ieder diertje zijn pleziertje. Er is zoveel te kiezen dat het voor velen moeilijk wordt (niet voor mij). Lees maar eens het laatste Mediamarkt maandblad over de vele smartpnones er op na.
 
Juist, maar met 32 - 128 GB is dat ook niet nodig om een extra kaartje er in te steken. En de batterij vervangen? Wanneer is dat nodig? Onverwacht power nodig, los je op met een powerbank.
Nu, wat er ook van zij, ieder diertje zijn pleziertje. Er is zoveel te kiezen dat het voor velen moeilijk wordt (niet voor mij). Lees maar eens het laatste Mediamarkt maandblad over de vele smartpnones er op na.

Batterij kan ook plots stuk gaan, en dan heb je extra kosten op een zo al heel duur toestel. Terwijl je met een vervangbare batterij veel goedkoper af zou zijn. Dat geheugen heb ik al uitgelegd. Je moet op voorhand kiezen en er ook al zo heel veel voor neer dokken. Wat kost een micro SD kaartje? Juist ja, een paar euro. Terwijl de prijzen tussen de 32GB en de 128GB veel verschilt. Verder is het inderdaad een super toestel hoor, daar hoor je mij niets verkeerds over zeggen hoor. Maar deze 2 punten zijn voor mij echte super struikel blokken en het zijn voor mij echt wel BLOKKEN
 
Ik doe verder met mijn S4 en laat me niet verleiden tot altijd maar nieuw. Hij ziet er niet meer uit van tientallen keren op stenen vloeren terecht te komen. Gorilla-glas gebroken en de bramen op de zijkanten al moeten afvijlen en zo, maar functioneren doet het nog prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan