Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Ik heb 2 computers en een laptop waar op alle 3 de explorer IE7. vastloopt toch wel 1 keer per dag dat zoiets voorkomt. Ik kan de explorer 7 enkel afsluiten en automatisch terug laten opstarten door crtl+alt+del. en alles start terug op in de explorer. Ik heb al fout bericht gekregen dat dit de oorzaak van flashplayer zou zijn.



Thans op alle 3 toestellen de laatste versie is geinstaleerd.

Zijn err nog personen met dit probleem ??
 
Er is meer dan Mozilla hoor ;)

probeer Opera of Safari eens... Tja, ze zijn niet identiek aan IE maar alles went ( behalve een vent dixit Yvonne Kronenbergs :p)

(--> persoonlijk geef ik dan de voorkeur aan Opera qua snelheid en compatibiliteit met htmlscript)

Ik ga nog wachten, vandaag nog geen probleem gehad, maar ik zeg wel ik heb alles van Adobe verwijderd samen met Java en teug geinstalleerd sinds gisteren avond. En heb vandaag enorm veel gesmurft en niets meer ondervonden. Zodus roepen we niet te hard, en hopelijk blijfd IE7 nu stabiel draaien. Vroeger nooit problemen gehad met IE7. ;)

Voor allen een vrolijk kerstfeest toegewenst. (y);):duimop:
 
lijkt opgelost

lijkt opgelost

Ik ga nog wachten, vandaag nog geen probleem gehad, maar ik zeg wel ik heb alles van Adobe verwijderd samen met Java en teug geinstalleerd sinds gisteren avond. En heb vandaag enorm veel gesmurft en niets meer ondervonden. Zodus roepen we niet te hard, en hopelijk blijfd IE7 nu stabiel draaien. Vroeger nooit problemen gehad met IE7. ;)

Voor allen een vrolijk kerstfeest toegewenst. (y);):duimop:

slotje erop dus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan