Hoi,
Betreft de nieuwe versie en de geplaatste post van Philip.
Moet je de oude sleutel eerst verwijderen met de verwijder iso van Ventoy, als ik opstartte met Ventoy dan kwam ik direct
in het MOK menu uit en ben zo verder gegaan naar Enroll key from disk en zo naar VTOYEFI dan de nieuwe sleutel genomen en gewoon verder de stappen gevolgd.
Alles ging goed, maar nu kan ik geen enkele iso meer opstarten ook geen . WIM, ik heb secure boot aanstaan, ik kan ofwel secure boot uitzetten en zien of het wel gaat ofwel is er iets misgegaan met de opbouw van de VTOYEFI en moet ik misschien maar beter een nieuwe Ventoy disk aanmaken?
Groet
Betreft de nieuwe versie en de geplaatste post van Philip.
Moet je de oude sleutel eerst verwijderen met de verwijder iso van Ventoy, als ik opstartte met Ventoy dan kwam ik direct
in het MOK menu uit en ben zo verder gegaan naar Enroll key from disk en zo naar VTOYEFI dan de nieuwe sleutel genomen en gewoon verder de stappen gevolgd.
Alles ging goed, maar nu kan ik geen enkele iso meer opstarten ook geen . WIM, ik heb secure boot aanstaan, ik kan ofwel secure boot uitzetten en zien of het wel gaat ofwel is er iets misgegaan met de opbouw van de VTOYEFI en moet ik misschien maar beter een nieuwe Ventoy disk aanmaken?
Groet