Windows 10 Verkenner - map "Program Data" verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Bij een vernieuwing van mijn PC (met Windows 10) merk ik dat de map "Program Data" verdwenen is.
Ik heb wel nog de 2 anderen : "Program Files" & "Program Files /86". - zie bijlage -

Ik vermoed dat misschien deze map moet aangeduid worden als "zichtbaar maken".

Waar kan ik wat doen ?

Flamingo :geek:
 

Bijlagen

  • Schijf C.jpg
    Schijf C.jpg
    9.2 KB · Weergaven: 59
Beste PhilipV,

Vooreerst mijn allerbeste wensen voor U en Uw familie en zeer vele dank voor al hetgeen U voor mij - en voor de vele andere op deze website - doet en hebt gedaan !!!!!
Sorry ik had dit vergeten te melden, maar door de veranderingen op mijn PC heb ikzelf geen mooie Kerst en Nieuwjaar gehad, daar alles in het honderd liep !!!!

Hetgeen U meld was het 1ste waar ik aan dacht - U hebt mij dit reeds eens gemeld en ik had dit genoteerd -

Dus dit helpt nu niet ??

Flamingo :geek::LOL:
 

Bijlagen

  • Verborgen bestanden weergaven.jpg
    Verborgen bestanden weergaven.jpg
    46.6 KB · Weergaven: 103
Beste PhilipV,

Ik heb ALLE instellingen verwijderd - heringesteld - en bevestigd.
Ik bezit ook een laptop met Windows 11.
Ik heb die instellingen vergeleken met die op mijn desktop = zijn dezelfde
Op de laptop zie ik de 2 mappen van " Program Files" & "Program Files /86 " EN deze van Program Data.

Ik sta voor een raadsel.
Wanneer U - of iemand anders - nog tips heeft wat ik kan "nazien" en/of "instellen", dank daarvoor.

Flamingo :geek::devilish:
 
Besten,

Ik vermoed dat deze mappen " Program Files" & "Program Files /86 " EN deze van Program Data. " ingesteld worden op de PC bij de installatie van Windows 10.
Zou het kunnen dat daar iets is misgelopen ? en dat het niets te maken heeft met "zichtbaar maken of niet" ?

Flamingo :geek:
 
Besten,

Ik heb eens mijn programma "Everything" laten draaien die ALLES op de PC opzoekt en daarin vond ik "ProgramData".
Bij het tippen daarop gaat dit programma direct over naar de plaats van het gevraagde.
Ik zie dus de bewuste map en inhoud, maar niet WAAR die staat.

IK heb hierbij 2 foto's gevoegd
1. Van "Deze PC" met daarin alle mappen - zonder ProgramData.
2. De "inhoud" van "ProgramData" zonder dat die map zelf te zien is.

Misschien dat dit alles iemand iets zegt ?

Flamingo :geek::devilish:
 

Bijlagen

  • 1 - Deze PC - Lokale Schijf C.jpg
    1 - Deze PC - Lokale Schijf C.jpg
    18.5 KB · Weergaven: 127
  • 2 - Inhoud ProgramData.jpg
    2 - Inhoud ProgramData.jpg
    78 KB · Weergaven: 88
hoi progamdata staat bij verborgen bestanden bij mij staat hij ook niet bij Program Files" & "Program Files /86" dat is sinds de update van windows 10 naar 11 als progamdata niet op de pc of laptop staat zou er niks werken
gr theeke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan