Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

In de verkenner heeft men links de mappenstructuur.
Tipt men hierop links dan opent in het rechterdeel de inhoud ervan die men ook kan openen en bekijken = OK

Wanneer ik rechts tip dan sluit de Verkenner af !!!!!
Wanneer ik links tip en daarna in het rechterdeel rechts tip op een map dan opent zich het scherm met de mogelijkheden = OK

Hoe zou het komen dat ik in het linkerdeel niet op een map kan rechtsklikken om het scherm met de mogelijkheden te zien ?

Flamingo
 
indien jezelf niets veranderd heb aan de instellingen van de verkenner dan zou ik u eerder de raad willen geven om je systeem eens te scannen met de Malwarebytes AdwCleaner als ook met Malwarebytes Anti-malware zelf .

Beste Qtex,

De Anti Malware leverde niets op = OK
De ADWCleaner gaf zeer vele opmerkingen - zie 2 bijlagen -

Flamingo ADWCleaner - deel 1.jpgADWCleaner - deel 2.jpg
 
het heeft allemaal betrekking met Lavasoftware...welk programma gebruik jij dan van lavasoft !
wellicht is dit dan de Ad-Aware Antivirus ...en in dat geval dien je dus de Defender real-time beveiliging uitgeschakelt te hebben de Windows firewall blijft actief .. hopelijk gebruik je dus niet de Lavasoft PC Tuneup-kit of de Optimizer
 
laat de AdwCleaner al hetgene hij gevonden heeft verwijderen ...
de Web Compagnion is dus ook van lavasoftware met de bedoeling om verdachte web sites uit te sluiten ...heb jij deze zelf geinstalleerd of is deze zonder uw medeweten er op gekomen
 
Beste Qtex,

Dat is er opgekomen zonder mijn medeweten.
Er zijn nog van die benamingen waarvan ik niet weet voor wat ze dienen.

Nochtans let ik bij een download ZEER op, ga steeds van vakje naar vakje, open steeds de meldingen waarbij men zelf iets kan bepalen, want daarin staan over het algemeen veel van die "dingen" die er automatisch worden bijgeplaatst.

Dank
Flamingo
 
Beste Qtex,

Ik heb het gevonden en alles werkt nu terug als voorheen.
Ik kan dus weer "rechtsklikken" en het schermpje verschijnt met de mogelijkheden.

Ik ben via het programma CCleaner naar "Gereedschap" - "Opstarten" - "Contextmenu" gegaan.
Had opgezocht en gevonden dat het "Contexmenu" dit gedeelte was waar alle "rechtsklikken" met het schermpje stonden.
Ik heb daar alles uitgeschakeld en alles werkte in Verkenner terug normaal.
Dan heb ik 1 voor 1 de inhoud terug ingeschakeld en telkens nagezien op werking of blokkering.

De boosdoener was het programma "Format Factory".


185-20170403-0b81f1.jpg



Ik had daar 2 x dezelfde [dll] staat, de ene in de "directory" en de andere in de "file" en het was deze in de "directory" die het "rechtsklikken" blokkeerde.
Ik heb die dan ook verwijderd.

Hopelijk heb ik hiermede mijn bijdrage geleverd voor het oplossen van een fout.

Flamingo
 
zeker heb jij hiermee een bijdrage geleverd ...daar was ik dus zelf niet opgekomen dat Format Factory de boosdoener geweest is ...
mooi dat het opgelost is ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan