Windows 10 virtualization probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
daar ik eens problemen heb gehad door het linux substysteem te proberen, en daarna dit heb verwijderd had ik problemen met virtualbox.
dit werkte zeer traag en soms wilde dit niet opstarten.
ik heb dit opgelost door een groepspolicy in te stellen.

Voor Microsoft Windows 10 Pro & hoger (11 pro):
Groepsbeleid bewerken (gpedit) Ga naar Beleid voor lokale computer > Computerconfiguratie > beheersjablonen >
systeem Dubbelklik op Device Guard aan de rechterkant om te openen. Dubbelklik op "Virtualisatiebeveiliging inschakelen" om een nieuw venster te openen Het zou "Niet geconfigureerd" zijn, selecteer "Uitschakelen" en klik op "Ok" Sluit de Groepsbeleid-editor. Start het systeem opnieuw op

daarna werkte virtualbox terug normaal; ik hoop dat ik er iemand kan mee helpen BeVer :)
 
van Virtual box ken ik zeer weinig/niks ben een VMWare workstation gebruiker, daarmee tover ik zelfs Mac OS'sen op mijn scherm.
wil je meer info start een privé conversatie ....
is je systeem Intel of AMD?
 
indien u subsysteem voor linux hebt geactiveerd of gebruikt kan u dit niet meer volledig ge deinstalleer worden vermoed ik, en werkt virtualbox of vm ware niet meer goed. u kan dan dit toepassen voor terug deze virtualisatie software terug voor 100% terug te kunnen gebruiken. dit geld voor AMD (zoals bij mij) als intel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan