Windows 10 virus hanstrackr

Status
Niet open voor verdere reacties.
gebruik jij dan de chrome browser en heb je vervolgens een flash player willen installeren ...
welke beschermings module gebruik jij om je pc veilig te houden .. indien je de Windows Defender gebruikt dien je de Offline scanner te starten .
 
gebruik jij dan de chrome browser en heb je vervolgens een flash player willen installeren ...
welke beschermings module gebruik jij om je pc veilig te houden .. indien je de Windows Defender gebruikt dien je de Offline scanner te starten .
Qtex ik heb opera browser en ik heb bitdefender total security gevaarlijke pagina voor uw bescherming geblokkeerd t.hanstrackr.com/track.min.js Naam bedreiging: Application.BitCoinMiner.SX
hoe kan ik het verwijderen
 
klik op de start knop
klik verder op instellingen
open vervolgens Apps en Onderdelen
zoek op t.hanstracker.com/track.min.js en klik deze aan
kies vervolgens om deze te verwijderen ..je zal vervolgens ook het proces via taakbeheer dienen af te sluiten ..
zoek in taakbeheer op Abolish t.hanstrakr.com/track.min.js en sluit dit proces af.

je dient vervolgens ook de t.hanstrakr.com/track.min.js te verwijderen uit je web browser
je kan ook de web browser opnieuw instezllen om deze t.hanstrakr.com/track.min.js te verwijderen

ook zou ik je de Adwcleaner aanraden als bijkomende scan
*aangezien jouw beschermings module deze toeliet ..heb je waarschijnlijk daar zelf een toestemming voorgegeven of ergens opgeklikt waar je niet op had mogen klikken .
 
klik op de start knop
klik verder op instellingen
open vervolgens Apps en Onderdelen
zoek op t.hanstracker.com/track.min.js en klik deze aan
kies vervolgens om deze te verwijderen ..je zal vervolgens ook het proces via taakbeheer dienen af te sluiten ..
zoek in taakbeheer op Abolish t.hanstrakr.com/track.min.js en sluit dit proces af.

je dient vervolgens ook de t.hanstrakr.com/track.min.js te verwijderen uit je web browser
je kan ook de web browser opnieuw instezllen om deze t.hanstrakr.com/track.min.js te verwijderen

ook zou ik je de Adwcleaner aanraden als bijkomende scan
*aangezien jouw beschermings module deze toeliet ..heb je waarschijnlijk daar zelf een toestemming voorgegeven of ergens opgeklikt waar je niet op had mogen klikken .
Qtex het zit in Chrome . in Apps en Onderdelen vind hij niets . ik ga adwcleaner installeren en scan
 
eerder vermelde je de opera browser te gebruiken en nu vermeld je de chrome te gebruiken ..
open dan via het chrome menu "meer hulpprogramma's " taakbeheer en sluit het proces t.hanstracker.com/track.min.js af
kijk daarna bij de extensies of daar iets vermeld betreffende t.hanstracker.com/track.min.js of de Application.BitCoinMiner.SX
 
doe dan hetgene wat eerder door Skippy werd meegedeeld ..
ik zei eerder of daar iets vermeld zou staan bij de extensies .. dit hoeft niet persé zo te zijn !
jij heb deze besmetting mogelijk binnen gehaald en deze kan eender waar verscholen zitten in je systeem daarom niet speciaal in chrome ..
gebruikte je nu een andere browser dan zou ook jij daar problemen mee ondervinden ..
 
doe dan hetgene wat eerder door Skippy werd meegedeeld ..
ik zei eerder of daar iets vermeld zou staan bij de extensies .. dit hoeft niet persé zo te zijn !
jij heb deze besmetting mogelijk binnen gehaald en deze kan eender waar verscholen zitten in je systeem daarom niet speciaal in chrome ..
gebruikte je nu een andere browser dan zou ook jij daar problemen mee ondervinden ..
Qtex ik heb gedaan wat skippy zegt Spyhunter die vind niets . nu krijg ik die melding niet meer. zal ik maar afwachten als het nog terug komt ... bedankt voor de hulp ..groetjes funny :)(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan