Z zumaru Gast 12 nov 2013 #1 goedemorgen, ik heb een virus in mijn webbrowser, DOSEARCHES.COM hoe kan ik deze verwijderen. groetjes Ruud
goedemorgen, ik heb een virus in mijn webbrowser, DOSEARCHES.COM hoe kan ik deze verwijderen. groetjes Ruud
N navarro Gast 12 nov 2013 #2 Downloa]AdwCleaner Sluit alle openstaande vensters. Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten. Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren, Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren. Klik vervolgens op Scan. Klik vervolgens op Clean als er items zijn gevonden. Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK Stem omhoog 0 Stem omlaag
Downloa]AdwCleaner Sluit alle openstaande vensters. Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten. Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren, Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren. Klik vervolgens op Scan. Klik vervolgens op Clean als er items zijn gevonden. Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK
Z zumaru Gast 12 nov 2013 #3 Bedankt voor Uw snelle reactie, met adwcleaner heb ik het virus verwijderd. m.vr.gr. Ruud Stem omhoog 0 Stem omlaag
N navarro Gast 12 nov 2013 #4 graag gedaan ...fijn te horen dat het opgelost is... Stem omhoog 0 Stem omlaag