Vista crashed steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bird71

Gast
Hallo allemaal,

Ben bezig om een pc opnieuw te installeren, waar VISTA op voorgeinstalleerd staat, vanuit een herstelpartitie, maar de de pc crashed steeds met een Blue screen error. Heb de minidumps uitgelezen.

Crashdump 1.JPGCrashdump 2.JPGCrashdump3.JPGCrashdump 4.JPG

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn, ik begin er een beetje radeloos van te worden. Krijg de neiging om mee te gaan doen aan pc werpen.

Ronald Vink
 
hiervoor bestaat tuts toch? om tips te geven en als er geen enkele helpt zal het beste zijn om je pc binnen te leveren.vooraleer je zelf alles aan de vaantjes helpt
iedere persoon helpt waar hij kan niet om kritiek te krijgen om het geen hij/zij schrijft?
 
hiervoor bestaat tuts toch? om tips te geven en als er geen enkele helpt zal het beste zijn om je pc binnen te leveren.vooraleer je zelf alles aan de vaantjes helpt
iedere persoon helpt waar hij kan niet om kritiek te krijgen om het geen hij/zij schrijft?

Ik vertel je enkel in het kort wat er in de vorige berichten staat betreffende dit topic. Je kan van #1 al opmaken dat er een systeemherstel is gedaan zonder bevredigend resultaat. Jij stelt dit gewoon terug voor terwijl er een uiteindelijk conclusie kan gevormd worden dat het niet enkel om softwareproblemen gaat. Kijk ook #11, herinstallatie van XP resulteert in BSOD's.
Daarenboven stel je voor om Windows Vista of XP te negeren en een ander product aan te kopen. Omdat ze toch al met Windows 9 in ontwikkeling zijn...? Een tip die de TS geld kost en helemaal geen oplossing bied aan zen probleem.

Dit is (terechte) kritiek, voorgaande was een heel beleefde opmerking trouwens.
 
Gaat het hier trouwens om een desktop of laptop? Met een desktop kan je de aanbevelingen van Pluis in #12 makkelijk volgen maar als het een laptop is dan valt dat iets moeilijker uit hé.
 
Gaat het hier trouwens om een desktop of laptop?

Een zeer goede vraag. Bij een desktop zou ik eens de computerkast openschroeven en eens controleren of deze niet vol stof zit en het stof voorzichtig verwijderen.
Het is niet bij de eerste dat stof en warmte hardware problemen veroorzaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan