Software VLC player

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb de film "Kong Skull Island 2017 " gedownload van Spotnet. Dit is een film van 54 GB. Het bestandtype is MKV Video File (VLC) (.MKV). Ik kan het niet afspelen met VLC en kan de film ook niet converteren naar MP4.
VLC.PNG

Klik ik op "ja", dan opent en sluit meteen VLC. Alle andere films spelen gemakkelijk af. Kan dit misschien zijn dat de film te zwaar is?
Beleefde groeten.
 
1615795707076.png

mijn download:
1615795781005.png

diegene die nu afspeelt:

1615795858781.png

waarschijnlijk niet jou bedoelde versie, maar 'Het bestandtype is MKV Video File', en er staan er veel op ..... gooien met de 'klak' dus ....
 
Goeie morgen bernard.
Ik gebruik ook VLC en nooit problemen MKV 4K DVD en andere.
Is het geen 4K dat misschien jou pc niet kan lezen ivm met je vidiokaart en gezien de grote van de file.
Kan ook aan de spot/post liggen of je heb het niet goed uit gepakt blokken tekort.
Ik doe het via NewsLeecher automatisch par2 en winrar en dan naar een aan gegeven map klaar.
Mvg Fred
 
Uw versie is Bluray en niet mkv. (staat toch duidelijk aangegeven)
De mkv versie is slechts 8,3 GB groot
x264 Kong: Skull Island (2017) DD5.1 1080p NL Sub

VLC-player speelt normaal geen bluray.
om dit toch te proberen kunt u deze instructies volgen:

 
Op mijn tv heb ik ook soms problemen om een MKV af te spelen (via usb stick), met HandBrake converteer ik hem naar een mp4 en dan lukt het wel.
Maar MKV speelt met VLC player altijd probleemloos af indien deze niet corrupt is.
Als de film mp4 als extensie heeft speelt het geen enkele rol waarvan deze afkomstig is toch, is enkel om aan te tonen wat de oorsprong is waarvan de mp4 gemaakt werd.
 
Op mijn tv heb ik ook soms problemen om een MKV af te spelen (via usb stick), met HandBrake converteer ik hem naar een mp4 en dan lukt het wel.
Maar MKV speelt met VLC player altijd probleemloos af indien deze niet corrupt is.
Als de film mp4 als extensie heeft speelt het geen enkele rol waarvan deze afkomstig is toch, is enkel om aan te tonen wat de oorsprong is waarvan de mp4 gemaakt werd.
De film die Bernard gedownload heeft is GEEN .MKV maar BLURAY
Daarom kan die film niet worden afgespeeld met VLC player
 
Op mijn tv heb ik ook soms problemen om een MKV af te spelen (via usb stick), met HandBrake converteer ik hem naar een mp4 en dan lukt het wel.
Maar MKV speelt met VLC player altijd probleemloos af indien deze niet corrupt is.
Als de film mp4 als extensie heeft speelt het geen enkele rol waarvan deze afkomstig is toch, is enkel om aan te tonen wat de oorsprong is waarvan de mp4 gemaakt werd.
Mijn gedacht is dat die film misschien veel te zwaar is?
 
diegene die nu afspeelt:

Bekijk bijlage 249767
waarschijnlijk niet jou bedoelde versie, maar 'Het bestandtype is MKV Video File', en er staan er veel op ..... gooien met de 'klak' dus ....
Die film heb ik gedownload van Spotnet zie VLC1. Dan zie ik de hoofdmap in de verkenner zie VLC2. De uiteindelijke film is zie VLC3. In VLC4 ziet u de eigenschappen. Het bestandstype is MKV. Normaal kan ik MKV afspelen met VLC, doch deze lukt niet. Ik kan die film zelfs niet converteren naar MP4. Normaal kan ik zonder probleem MKV afspelen, maar bij deze film slaat VLC telkens uit. Ik kan die film zelfs niet converteren naar MP4. Ik zou eerder denken dat die film te zwaar is?
 

Bijlagen

  • VLC1.png
    VLC1.png
    8.8 KB · Weergaven: 84
  • VLC2.png
    VLC2.png
    6.6 KB · Weergaven: 93
  • VLC3.png
    VLC3.png
    10.1 KB · Weergaven: 90
  • VLC4.png
    VLC4.png
    21.4 KB · Weergaven: 96
Even langs de praktische kant, of het al dan niet "kan" met VLC. Ikzelf heb geen onaardig systeem, maar een film van 54GB moet ik niet proberen af te spelen... Ik zou het niet te ver gaan zoeken. Zelfs met een film van boven de 10GB heb ik problemen...
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan