Software VLC player

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een film die ik wil afspelen, doch ik krijg een dubbel beeld. Ik heb dit geweten hoe ik de instelling kon wijzigen, doch weet niet meer hoe en op internet vind ik ook geen uitleg.
Kan je me daarbij helpen a.u.b.?
 

Bijlagen

  • ice_screenshot_20200521-111013.png
    ice_screenshot_20200521-111013.png
    439.7 KB · Weergaven: 143
videowand is het zeker niet .. en het ligt ook niet aan de speler .. het is de film zelf .. de bron van deze film komt waarschijnlijk van 3D film die men verkeerd omgezet heeft ..
 
ik heb ooit zelf eens zo'n film opgehaald met dubbel beeld ..diende deze opnieuw om te zetten .. er was géén ander mogelijkheid ..zonder op zoek te moeten gaan naar dezelfde film ... het omzetten diende ik destijds te doen met ConvertXtoDVD enkel met dit programma kon ik van de 2 beeldschermen er 1 maken .
 
ik heb ooit zelf eens zo'n film opgehaald met dubbel beeld ..diende deze opnieuw om te zetten .. er was géén ander mogelijkheid ..zonder op zoek te moeten gaan naar dezelfde film ... het omzetten diende ik destijds te doen met ConvertXtoDVD enkel met dit programma kon ik van de 2 beeldschermen er 1 maken .
Ik ben heel zeker Qtex dat ik dit geregeld hev via instellingen VLC. Ik heb nummers moeten veranderen en daarna kon ik hem heel goed afspelen. Dus is er wel degelijk een mogelijkheid hoor, maar spijtig dat ik het toen niet heb genoteerd welke cijfers ik moest invullen.
 
ik was op zoek geweest naar een andere versie van deze film maar vond deze nergens .. twas de Ghost rider 2 waar ik destijds ook de ondertiteling voor heb aangemaakt ..
@Benard je vergist je hier ..maar zoek maar gerust verder naar deze instelling .. ik heb hier zogoed als alle instellingen betreffende het afspelen door genomem vooralleer ik hier in jouw topic wilde reageren .. jij blijft echter volhouden dat het om een instelling gaat !
 
ik heb ooit zelf eens zo'n film opgehaald met dubbel beeld ..diende deze opnieuw om te zetten .. er was géén ander mogelijkheid ..zonder op zoek te moeten gaan naar dezelfde film ... het omzetten diende ik destijds te doen met ConvertXtoDVD enkel met dit programma kon ik van de 2 beeldschermen er 1 maken .
Ik heb gedaan volgens deze site, maar het beeld is onzuiver. Toch moet er een andere methode bestaan https://renevanmaarsseveen.nl/wp-content/uploads/2018/03/VLC-naar-3D-modus.gif
Dit moet ook kunnen zie afbeelding
 

Bijlagen

  • ice_screenshot_20200521-134920.png
    ice_screenshot_20200521-134920.png
    17.4 KB · Weergaven: 177
Dit zijn inderdaad de verkeerde instellingen : menu Extra en dan verder #4 volgen.
Collega's hier zeggen dat het dat niet is, maar het kan nooit kwaad minstens eens te gaan kijken daar ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan