Software VLC player

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb de film "Kong Skull Island 2017 " gedownload van Spotnet. Dit is een film van 54 GB. Het bestandtype is MKV Video File (VLC) (.MKV). Ik kan het niet afspelen met VLC en kan de film ook niet converteren naar MP4.
VLC.PNG

Klik ik op "ja", dan opent en sluit meteen VLC. Alle andere films spelen gemakkelijk af. Kan dit misschien zijn dat de film te zwaar is?
Beleefde groeten.
 
Even langs de praktische kant, of het al dan niet "kan" met VLC. Ikzelf heb geen onaardig systeem, maar een film van 54GB moet ik niet proberen af te spelen... Ik zou het niet te ver gaan zoeken. Zelfs met een film van boven de 10GB heb ik problemen...
Ik denk dat dit de reden zal zijn omdat hij veel te zwaar is voor VLC. Met andere lichtere films heb ik nooit problemen gehad.
 
Even langs de praktische kant, of het al dan niet "kan" met VLC. Ikzelf heb geen onaardig systeem, maar een film van 54GB moet ik niet proberen af te spelen... Ik zou het niet te ver gaan zoeken. Zelfs met een film van boven de 10GB heb ik problemen...

Formaat : Matroska
Bestandsgrootte : 54,2 GiB
Duur : 1 h 58 min

Video
ID : 1
Formaat : HEVC
Formaat/Info : High Efficiency Video Coding
Breedte : 3 840 pixels
Hoogte : 2 160 pixels
Beeldverhouding : 16:9
ChromaSubsampling/String : 4:2:0
BitDepth/String : 10 bits
colour_primaries : BT.2020

Audio #1
Formaat : TrueHD
Formaatprofiel : TrueHD+Atmos / TrueHD
Codec-ID : A_TRUEHD
Kanaal(en) : Object Based / 8 kanalen
Kanaalposities : Object Based / Front: L C R, Side: L R, Back: L R, LFE
Titel : English TrueHD Atmos 7.1
Taal : Engels

Audio #2
Formaat : AC-3
Codec-ID : A_AC3
Kanaal(en) : 6 kanalen
Kanaalposities : Front: L C R, Side: L R, LFE
Titel : DD 5.1 AC-3

Tekst
Formaat : SRT
Taal : Nederlands
 
Wat is is het probleem film bekijken met VCL of op tv.
Ik heb de VCL 3.0,10 speel alles af op mijn pc qua extensie en 4K.
Op TV speel ik ook alles af alle extensie en 4K.
Ook alle qua grote in GB.
 
Wat is is het probleem film bekijken met VCL of op tv.
Ik heb de VCL 3.0,10 speel alles af op mijn pc qua extensie en 4K.
Op TV speel ik ook alles af alle extensie en 4K.
Ook alle qua grote in GB.
Ik kan hem niet bekijken op de pc en kan hem zelfs niet converteren naar mp4. Daarom dat ik denk dat hij te groot moet zijn.
 
Dan Download je toch een andere.
Dan ga je toch niet zitten kloojen met een bestand van 54 Gig. Er staan er genoeg op Spotnet.
Met een beetje newsserver haal je wel een kleinere film binnen.
Staat er zelfs eentje met NL subs van 8.3 Gig en eentje van 4,5 Gig, uiteraard geen Bluray kwaliteit. Maar ja, nu heb je niks.

Kong.jpg
 
Dan Download je toch een andere.
Dan ga je toch niet zitten kloojen met een bestand van 54 Gig. Er staan er genoeg op Spotnet.
Met een beetje newsserver haal je wel een kleinere film binnen.
Staat er zelfs eentje met NL subs van 8.3 Gig en eentje van 4,5 Gig, uiteraard geen Bluray kwaliteit. Maar ja, nu heb je niks.

Bekijk bijlage 249774
Dan ga je toch niet zitten klooien met
Ik heb een andere gekozen, maar ik wilde weten of zulke zware films te zwaar zijn om af te spelen met VLC. . Dit onderwerp mag afgesloten worden. Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan