vrees het ergste.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo forumleden,

Heb daarnet mijn Medion PC na dik 2 jaar eens zuivergemaakt van binnen.

De fan boven de processor voorzichtig losgehaald en gezuiverd. De fan boven de grfische kaart ook met een penseeltje zuiver gemaakt, alles terug inmekaar gestoken en PC weer aangesloten.....en toen kwam het....-m-

Bij opstarten begon hij na enkele seconden te piepen, in een frequentie van : piep....pieppiep....piep.....pieppiep....enz.

PC startte ook niet meer op.

Op de processor zat een grijze materie (een soort pasta) alsook aan de onderkant van de fan ( een soort lijm misschien, wat de 2 aan mekaar hecht ?) Vernoem dit maar voor de duidelijkheid.

Vrees echter dat de processor om zeep is....zal toch niet waar zijn hoop ik -m--m--m-

Gr
Morjos
 
Veel moederborden hebben ook een grafische kaart aan boord, dus een grafische kaart aansluiting.

Kijk, ik heb zomaar even een afbeelding van Google geplukt. Bijna linksboven.

GIGABYTE-UD3H-3.jpg


Kijk op onderstaande afbeelding in het rood omlijnt zit een grafische insteekkaart en daarboven zie je de Grafische aansluitingen zitten die op het moederbord zelf aanwezig zijn.

c01532876.jpg
 
Ik lees nu pas dat het probleem is opgelost. Mijn bericht 14 heeft uw bericht 13 waarschijnlijk gekruist.
Ik was aan het typen terwijl u een antwoord gaf en daarna zag ik mijn antwoord gepost worden en ben niet meer naar boven gegaan om uw antwoord 13 te zien. ( ha ha snapt u het nog )

Kan gebeuren, maar fijn dat het opgelost is.
 
Ja, Lana, snap het nog :p

Maar zoals op de afbeeldingen (gewoon even ter info ) ziet het er bij mij niet uit.Ik heb maar een simpele AMD Radeon HD6670 direct X. Op het moederbord is geen andere (aparte ?) beeldschermaansluiting te zien.

Ik vond mijne al niet meer op internet-winkels, wel vergelijkbare van Asus.

Wilde anders morgen Medion eens contacteren (hebben me in het verleden al prima geholpen), maar is gelukkig niet meer nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan