Waar kan ik dit op windows 10 vinden , vind dit dus nergens terug, ik weet dat ge run in die zoekbalk moet typen maar dit komt dus niet tevoorschijn, deze foto is van mijn windows 7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
weet jij toevallig hoe ik die pc in het Engels kan hebben , want ben nu op een ander probleem uitgekomen voor iets dat ik aan het zoeken benRechtermuisklik op de Startknop linksonder en dan zou daar Run moeten staan.
Of als je een Nederlandstalige besturing hebt: Uitvoeren.
dit lukt dus niet , als ik dus op dit pijltje klik komt er niks meer tevoorschijn dan dit Nederlands en komt enkel maar in blauw te staanInstellingen -> Tijd en Taal -> Taal ...
En daar kan je nagenoeg elk taalgebruik apart aanpassen...
Bekijk bijlage 250135
denk dat ik iets vergeten ben , ben nu bezig met downloaden van een taalpakket , en ga dan nog eens proberenBegrijp ik ook niet - want ik zie dat je Engels (Canada) wel degelijk geinstalleerd hebt staan.
Maar ben niet zeker dat dit een weergavetaal is voor MS.
Misschien eens naast NL en Engels (Canada) ook Engels VS of UK installeren ?
dit is dus gelukt , maar geraak gewoon niet verder met wat ik moet hebbenBegrijp ik ook niet - want ik zie dat je Engels (Canada) wel degelijk geinstalleerd hebt staan.
Maar ben niet zeker dat dit een weergavetaal is voor MS.
Misschien eens naast NL en Engels (Canada) ook Engels VS of UK installeren ?
@usacandyman Ik zou je persoonlijk vooral die laatste tip van @aardbei aanraden. In de Groups Policy loop je ofwel verloren ofwel weet je na enkele weken niet meer wat je daar hebt ingesteld. Die God mode is zalig (woordspeling...)je kan ook de godmode toevoegen, dan zie je de verborgen truckendoos van windows
Windows 10 overzichtelijk beheren met God Mode
Windows 10 kent veel opties en deze kunnen goed verstopt zitten, zelfs nu het instellingenmenu een welkome opfrisbeurt heeft gekregen. Een geheime feat..pcmweb.nl
@usacandyman Ik zou je persoonlijk vooral die laatste tip van @aardbei aanraden. In de Groups Policy loop je ofwel verloren ofwel weet je na enkele weken niet meer wat je daar hebt ingesteld. Die God mode is zalig (woordspeling...)![]()
![]()
Bedankt voor de info , ik heb wat ik wilde (hoop ik toch)je kan ook de godmode toevoegen, dan zie je de verborgen truckendoos van windows
Windows 10 overzichtelijk beheren met God Mode
Windows 10 kent veel opties en deze kunnen goed verstopt zitten, zelfs nu het instellingenmenu een welkome opfrisbeurt heeft gekregen. Een geheime feat..pcmweb.nl