Windows 10 waar vind ik dit op windows10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kan ik dit op windows 10 vinden , vind dit dus nergens terug, ik weet dat ge run in die zoekbalk moet typen maar dit komt dus niet tevoorschijn, deze foto is van mijn windows 7

TimePhoto_20210516_102256.jpg

Ok, ga ik even gaan proberen met het woordje uitvoeren , want run komt niet , en ik drukte eerst op die windows knop omdat ik op fullscreen aanhet kijken was wat ik moet doen , maar ga dus nu eens proberen met het woordje uitvoeren

Begrijp ik ook niet - want ik zie dat je Engels (Canada) wel degelijk geinstalleerd hebt staan.
Maar ben niet zeker dat dit een weergavetaal is voor MS.
Misschien eens naast NL en Engels (Canada) ook Engels VS of UK installeren ?

Begrijp ik ook niet - want ik zie dat je Engels (Canada) wel degelijk geinstalleerd hebt staan.
Maar ben niet zeker dat dit een weergavetaal is voor MS.
Misschien eens naast NL en Engels (Canada) ook Engels VS of UK installeren ?
dit is dus gelukt , maar geraak gewoon niet verder met wat ik moet hebben

Bijlagen

• TimePhoto_20210516_111859.jpg
    TimePhoto_20210516_111859.jpg
    130.1 KB · Weergaven: 124
the gpedit. msc console is missing in the Windows 10 home editions (unlike Windows 10 Pro and Enterprise). It is likely that, according to the Microsoft logic, the home user doesn't need to edit the local settings through the gpedit.

Maar er is een oplossing voor:

Standaard wordt Groepsbeleid niet ondersteund in de Windows Home versie.

Ga eens naar de Windows map op de C schijf en naar de map SysWOW64
Dus C:\Windows\SysWOW64

Kijk eens of je daar gpedit.msc ziet staan. Het kan gebeuren dat je de extentie msc niet ziet staan, maar bij Type zie je dan staan Microsoft Common Console - document ( afkorting msc )
Als je dat ziet staan kopieer dit bestand dan naar de map System32
Dus C:\Windows\System32

In de map SysWOW64 moeten ook de twee mappen GroupPolicy en GroupPolicyUsers staan.
Kopieer deze twee mappen ook naar de System32 map.

Probeer dan nog eens via uitvoeren de opdracht gpedit. msc te geven.
Het kan zijn dat je de pc eerst opnieuw op moet starten.

je kan ook de godmode toevoegen, dan zie je de verborgen truckendoos van windows
@usacandyman Ik zou je persoonlijk vooral die laatste tip van @aardbei aanraden. In de Groups Policy loop je ofwel verloren ofwel weet je na enkele weken niet meer wat je daar hebt ingesteld. Die God mode is zalig (woordspeling...) :cool: :giggle:

@usacandyman Ik zou je persoonlijk vooral die laatste tip van @aardbei aanraden. In de Groups Policy loop je ofwel verloren ofwel weet je na enkele weken niet meer wat je daar hebt ingesteld. Die God mode is zalig (woordspeling...) :cool: :giggle:
je kan ook de godmode toevoegen, dan zie je de verborgen truckendoos van windows
Bedankt voor de info , ik heb wat ik wilde (hoop ik toch)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan