wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Bij het downloaden van een muziekbestand wordt gevraagd nar een "wachtwoord" vooraleer het bestand wordt uitgepakt. Maar wat is dit wachtwoord en waar kan men dit vinden. Ik probeerde met het wachtwoord van reader.easyusenet.nl maar dat is het blijkbaar ook niet Maar wat is het dan wel ???? Wie kan mij helpen
 
Bij het downloaden van een muziekbestand wordt gevraagd nar een "wachtwoord" vooraleer het bestand wordt uitgepakt. Maar wat is dit wachtwoord en waar kan men dit vinden. Ik probeerde met het wachtwoord van reader.easyusenet.nl maar dat is het blijkbaar ook niet Maar wat is het dan wel ???? Wie kan mij helpen
Waar heb je het gedownload als bij spotnet gedownload is zou daar wachtwoord moeten staan.
 
Wachtwoord word gelijk Tuts zelf ook al schrijft mee gegeven in de download link. Veel kans dat er een kladblok bestandje bij steekt waar dan het wachtwoord op staat.
 
Wachtwoord word gelijk Tuts zelf ook al schrijft mee gegeven in de download link. Veel kans dat er een kladblok bestandje bij steekt waar dan het wachtwoord op staat.

En als dat kladblok bestandje in een rar-file zit???

De poster heeft niet vermeld waarvandaan de download komt.
Het kan zelfs zijn dat je naar de een of andere site moet gaan, lid worden en pas dan het ww krijgen.
 
En als dat kladblok bestandje in een rar-file zit???

De poster heeft niet vermeld waarvandaan de download komt.
Het kan zelfs zijn dat je naar de een of andere site moet gaan, lid worden en pas dan het ww krijgen.

Dan maakte de poster een grove fout. Maar heb dit nog nooit tegengekomen. WW staat meestal gewoon bloot te lezen op de site. Bij Spotnet, kijk op het rechter gedeelte van Uw scherm. Zie naar ww= Wachtwoord is …..
 
Het kan zijn dat er een wachtwoord samen met de app of muziekbestand in een RAR file word gepost. Indien dit zo is, dien jij eerst deze met WinRAR te unrarren en dan heb je 2 dingen in het geunrarde bestand staan, het eerste is het bestand en het andere blijft meestal een kladblokbestand, dit laatste bevat dan het WW en eventueel ook wel een link erin naar de originele maker ervan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan