Windows 10 Wachtwoorden - Inlogwachtwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik heb sedert ????? tijd hetzelfde wachtwoord - aangepast aan de websiten -.
Men leest veel over de "verandering van de wachtwoorden".

Dan stel ik mij de volgende vraag :
Kan men ALLE wachtwoorden ANNULEREN ?
Bestaat er op Internet en overzichtslijst van de ingestelde wachtwoorden ?
En deze dan veranderen door een nieuw wachtwoord ?
Of dient dit te gebeuren per website ?

Flamingo
icon_eek.gif
icon_lol.gif
 
via referentiebeheer kun je de opgeslagen wachtwoorden wissen ..
afhankelijk welke browser je gebruikt is dit zelfs via de instellingen van de gebruikte browser te wissen ..
wil je echter een bestaand wachtwoord wijzigen dan dien je dit via de site zelf te doen waar dit wachtwoord opgeslagen werd ...dat vermoeden had je immers al .
 
Beste Qtex,

Graag wat meer uitleg over :
1. Referentiebeheer.
2. via de Instellingen - ik vindt niets.

Ik zocht naar mijn inhoud op jullie website - welke PC - schijven - beveiliging - enz... maar vindt dit niet. Graag een tip.
Ik werk met W10.

Flamingo :geek:
 
Mijn wachtwoorden worden opgeslagen in Lastpass , heb dit al meerdere jaren in gebruik en het is zeer handig ,slechts 1 wachtwoord of beter zin onthouden .
 
wel kun je deze dan niet nalezen ..en of verwijderen ..
let op indien je ze verwijderd en je bezoek de betreffende site dan dien je deze weer in te geven ..
ook word er je dan gevraagd of je toestemming geeft zodat Windows deze opslaat .. indien je toestemming geef dan komen ze hier weer te staan !
*geef je geen toestemming dien je deze telkens weer in te geven op de betreffende site's
 
je zit in de verkeerde categorie .. je dient de WebReferenties in te zien deze onthouden namelijk de wachtwoorden van de betreffende site's waar jij inlogt ..
echter indien jij onder de webreferenties het wachtwoord wilt inzien dan klik je op weergeven maar indien jij nu de pc gebruikt zonder een wachtwoord bij het aanmelden of onder het Lokaal account dan heb je géén inziens in dit wachtwoord .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan