Wat vinden jullie van facebook ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werd als een zonderling aanschouwd bij de eerste aanvragen tot vriendschap als ik vermeldde dat ik daar niet aan meedeed. Heb in de loop der jaren diverse dergelijke zaken zien de revue passeren. Heel lang geleden was het CB... Als je er niet aan meedeed, was je uit.
Heb echter nooit de stap willen zetten om er aan te beginnen. Ook niet Messenger en dergelijke. Ben nu wel blij als ik hier de meningen zie.
Ik ga zelfs zover dat ik liever geen sms'je zend. Als ik iemand wat wil zeggen, bel ik liever als ik de persoon niet anders kan bereiken. Dan weet ik tenminste hoe alles echt is.
Nochthans ben ik open. Ben niet bang van hier iets vrij te geven. Maar daar blijft het bij.
 
Je zegt niets geks voor mij hoor Mik.
Ik ga ook niet zappend op telefoon door het leven. Sterker nog, ik heb niet eens internet op dat ding. Ik heb nog een hele ouderwetse LG waar ik alleen maar mee kan bellen. Meer hoeft van mij niet.
 
Ik kan wel op internet, maar die is er niet voor geconfigureerd. Voor mij, enkel bellen en eventueel een sms'je.
 
Als ik jullie zo hoor kan ik mijn Galaxy s III door de wc spoelen.

Walter
 
Ik, of beter gezegd, mijn GSM, kan ook foto's maken maar ben al lang vergeten hoe dat werkt en ik vind het de moeite niet waard om dat op te zoeken.

Inderdaad, een foto neem je met een fotoapparaat. Niet voor niets bestaan er lenzen met een diameter van 50 tot 100mm en tot bijna 80cm lang. De kwaliteit van een foto hangt veel af van de kwaliteit van de lens.
Heb nog nergens een lens van meer dan 5mm gezien op een gsm. Dus vergelijk maar.
 
De camera op mijn gsm gebruik ik alleen voor noodgevallen omdat ik niet 24 uur per dag met een digitale camera om mijn nek loop.
Maar dat is dan ook de enige optie die ik soms gebruik naast soms een sms-je en natuurlijk bellen.
 
het ergste vanal is dat je account kunt deactiveren.dus is deze zogezegd verwijderd denk je? nee hoor probeer eens na een dag je account te activeren.en lap je bent terug standbay.straf hee(x)
 
Ik heb geen facebook en zoals swake zal dat er niet gouw komen.
netlog had ik ooit gelukkig stond er weinig info op en kwam ik er weinig op dus weinig gegevens meer bijgezet.
netlog verwijderd ondertussen alé al even gevraagd maar op internet blijft alles bestaan.
msn heb ik dan weer wel .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan