Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Had bitdefender betalend.Bij clickx zat een 6 maanden trial van kaspersky en ook goed.Heb dan eens G-Data getest en ook goed maar vertraagt veel(zoals bij norton vroeger).Ben momenteel norton internet security aan het proberen en moet zeggen dat het mij bevalt.Vertraagt je systeem veel minder dan vroeger en staat toch altijd bovenaan bij de testen van beste AV.
for mij is BULLGUARD 8.5 de best,zoals antivirus of firewall is de perfect one en ook met de technical support 24 op 24 uur,al drie jaar gebruik ik deze en no problems,note 10..
Hallo iedereen....FIFIDAF gebruikt nu al 6 jaartjes nod 32 ......en ik heb nog geen enkel keer problemen ondervonden(ps hopelijks heb ik nu geen reklame gemaakt..of mag da op de site..hihi)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.