welke gebruiken jullie en ....

welke gebruiken jullie en ....


  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik AVG en mijn vrouw neemt de pil. Zeer goede ervaring met AVG, heeft tot nog toe elke virusaanval overleefd dit in tegenstelling met de pil van mijn vrouw: 4 dochters ;) ;) (lachen)
 
Ik gebruik Kaspersky internet securety 6.0 dit sedert december vorig jaar en ik ben tot nu zeer tevreden.
 
ik gebruik nod32 al heel lang, nog van toen hij bij hitman pro was, dus ik ben daar zeer tevreden over
 
Bitdefender 10 internet security
Werkt zoals het hoort,update verscheidene malen per dag ,en heeft een family licentie dat wil zeggen dat iedereen in je familie hem mag installeren ,als je dan de kosten deeld is hij super voordelig en geldig voor 2 jaar
De firewall is zeer goed en simpel in gebruik
Komt in 3 versies de virusscanner versie ong 29€,de virusscanner met firewall ong 49€ en de volledige internet security versie met ouderlijk toezicht en familie licence en gratis upgrade naar bitdefender 11 ong 69€ alle 3 2 jaar geldig
Wel vind ik ze wel soms wat te big brother achtig ,probeer je een illegale copy te gebruiken durven ze je pc vastlopen dus zeker oppassen
 
anti virussen

anti virussen

ik gebruik nu al tijdje avast,en ben er tevreden van,waarom iets kopen als je het gratis even goed werkt,groetjes
 
hey
ik gebruik " comodo " kan wedijveren met de beste anti vir en firewall's
is gratis , in het nl , levenslange ondersteuning (? ) meer info op www.comodo.com (y)
 
Ben een beetje laat maar ga het hier toch nog neerzetten ik gebruik al enkele jaren AGV Free en ben er heel tevreden over. (y)
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik NOD32 en wil niets anders meer gebruiken kort en krachtig en draaid zeer soepel(gt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan