Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Heb o.a. volgende software op mijn laptop geïnstalleerd (naast G Data InternetSecurity 2014) : d7-Technician Tool, CCleaner, WhoCrashed, Glary Utilities 5 PRO, Malwarebytes Anti-Malware, TweakNow PowerPack, Memory Cleaner, PrivaZer, AB Commander Application.

Welke hiervan zou U mij aanraden te behouden (om bijvoorbeeld elke week te laten draaien), welke te verwijderen ?

Dank bij voorbaat voor uw advies.

Vriendelijke groeten.
 
de vraag is welke werden er hier aangekocht ?
mijn voorkeur gaat naar de G-data internet security 2014 ( indien aangekocht natuurlijk ) .
Malewarebijtes ( deze mag ook de gratis te gebruiken versie zijn **voorkeur gaat echter uit naar de premium versie )
indien Glary Utilities 5 PRO aangekocht werd behoud je deze maar wees er voorzichtig mee ...de overige tools zeggen me totaal niets (zelf vind ik deze overbodig ! )
 
WhoCrashed kan ook geen kwaad, als je weet hoe dit te gebruiken wanneer nodig... Voor de meeste standaard gebruikers is deze applicatie dan ook niet echt geschikt.
Hoewel ik Malwarebytes pro heb, gebruik ik enkel de basis (gratis) features van dit product.
 
Op deze vraag wil ik antwoorden "Welke hiervan zou U mij aanraden te behouden (om bijvoorbeeld elke week te laten draaien), welke te verwijderen ?"

Ik ga er van uit dat G Data InternetSecurity 2014 en Malwarebytes Anti-Malware tijdens het booten automatisch opstart.

Verder zou ik geen enkel programma elke week laten draaien als je beschikt over een moderne snelle pc met goede systeemspecificaties.
De rest zou ik dus allemaal verwijderen en bij eventuele problemen een bepaald programma tijdelijk installeren.
 
Niemand wil het programma "should I remove it? gebruiken?? Zie Deel X TopTips.

Mvg | Walter

Niets mis met dit programma. Maar dat is geen programma om wekelijks te laten draaien.
Zo'n programma gebruik je als er een lastig programma verwijderd moet worden van de PC.
De meeste bekende goede software beschikt over een eigen un-install programma dat z'n werk goed en grondig behoord te doen.
 
Niemand wil het programma "should I remove it? gebruiken?? Zie Deel X TopTips.

Mvg | Walter

Lijkt me nog wel ok voor iemand die niet zo op de hoogte is van de reputatie van bepaalde software. Net eens een kijkje gaan nemen in de aanbevelingen van hun repository en dat zag er redelijk correct uit. Ik vermoed wel dat de input komt van de gebruikers? Dus hier wel even mee opletten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan