Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,
Heb sinds gisteren een probleem dat mijn pc na 1 minuut deze melding krijgt.
DCOM Server Process launcher service en pc wordt afgesloten binnen 1 minuut.

Krijg dus niet de kans om een programma te draaien om dit op te lossen.[OPLOSSING]
Alvast bedankt voor jullie hulp maar ik wel iets gevonden . Heb met shutdown -a alwat kunnen bereiken dat hij niet meer heropstart. Daarna in start - uitvoeren
"services msc "ingegeven,zo komt men in lokaal(services) en daarna op de rechter zijde Dcom met de rechter muisknop aangeklikt en eigenschappen geopend.In eigenschappen systeemherstel genomen en foutmeldingen aangepast naar "service opnieuw opstarten" waardoor het euvel naar ik aanneem verholpen is.Heb dit vannacht nog gevonden via Google.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
eerst en vooral dit: When you see the timer, go to Start/Run, and type in "shutdown -a" (without quotes) and hit enter. This should disable the timer.

Of in het Nederlands: Start - uitvoeren - typ (zonder de aanhalingstekens) "shutdown -a" (vergeet de spatie niet tussen shutdown en het streepje)

Daarna kunt u een hjt-logje maken en hier plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Alvast bedankt voor jullie hulp maar ik wel iets gevonden . Heb met shutdown -a alwat kunnen bereiken dat hij niet meer heropstart. Daarna in start - uitvoeren
"services msc "ingegeven,zo komt men in lokaal(services) en daarna op de rechter zijde Dcom met de rechter muisknop aangeklikt en eigenschappen geopend.In eigenschappen systeemherstel genomen en foutmeldingen aangepast naar "service opnieuw opstarten" waardoor het euvel naar ik aanneem verholpen is.Heb dit vannacht nog gevonden via Google.
 
Bredankt om dit zo snelte laten weten.
Ik zaldeze nog even open laten staan voor het geval een besmetting de oorzaak was en het zou terugkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan