WhatsApp werkt binnenkort niet meer op een aantal verouderde toestellen niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
MIK, zo een vaart loopt het niet hoor. De meeste mensen hebben een toestel met een Android versie die recent genoeg is om dit nog te kunnen verder gebruiken. Daar sla jij nu de bal echt wel mis. Het is een MOBIEL toestel, daar is mail te lomp voor om daar echt vlot mee te gaan werken. Daar gebruikt men eerder een platform dat fris en sneller is als mail. Niets mis met mail natuurlijk. Ik heb ook mail op mijn Smartphone, en dit al heel veel langer dan dat de meesten dit hebben op hun gsm. Ik gebruik nu speciaal GSM omdat ik dit al had van ver voor het Smartphone tijdperk. Ik had een i-mode toestel. Dit was eigenlijk de voorloper van een blackberry en dus ook de voorloper van smartphone. Daarmee kon ik ook op het net en kon ik ook mail mee versturen en ontvangen. Ik ben dus al altijd een pioneer geweest op mobiele dingen.
 
Ja, maar op smartphone kan je ook mail versturen en blijf je compatibel. Maar ja, misschien ligt het aan de jaren hé.
Heb nog maar een gsm van toen de eerste op de markt kwamen. Eerlijk, het is een onding, maar je bent wel bereikbaar. Speciaal gekocht om met het thuisfront contact te kunnen houden. Bij mij hebben alleen de naast personen het nummer. Thuis heeft die een vaste plaats. Maar gaat wel meestal overal mee. Ja toch al aan mijn 3de smartphone bezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan