Wie is tevreden bij zijn provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou niet alles via dit systeem willen.
Stel je voor;
Je hebt sateliettv, via dezelfde schotel neem je je ISP (internet, telefonie)
Het is winter, de schotel kan je moeilijk bij en is besneeuwd.
Je moet eerst de sneeuw gaan weghalen in de koude.
Tot zolang heb je niets meer.
Geen internet, telefoon of tv.
 
En de snelheid ervan is nog trager dan het traagste land internet verbinding!
 
Goh,

ik ben best wel tevreden over mijn turbonet van TN; (heb enkel internet bij hen). de 65G down is voldoende voor mij en zowel over de down-als upsnelheid hoor je me niet klagen. ik werk draadloos met oude hpdesktop met interne wifikaart, met moderne laptop haal ik dubbele snelheden zelfs.

bijkomende leukigheid is dat je gratis en onbeperkt toegang hebt tot al hun hotspots en dat ook het security-pack gratis inbegrepen is. Wegens getrouwheid heb ik ook een korting op de basisprijs.

stel dus dat ik dat securitypack gebruik , soms eens surf op een hotspot en de korting er af tel zit ik ruim onder de prijs van een expressnet met het volume en snelheid van turbonet.

mij hoor je dus niet klagen:duimop:
 
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%%"><tbody><tr><td align="left" valign="top">Dit is een andere internet oplossing via sateliet , doch is dit toch nog vrij duur . bron : weet het.nl

Een korte blik op hoe Internet via de Satelliet werkt.
Dit is een grote weergave van een afbeelding van de pagina "Hoe werkt Internet via de Satelliet" ...<o>:p></o>:p><o></o>
</td> <td align="right" valign="top" width="142">
satinternet_logo.gif
</td> </tr> </tbody></table>
sat_howitworks_big_3.jpg

Ik haal eventjes dit oude topic terug naar boven omdat ik nu ook aan het uitkijken ben naar een andere Internet Provider.
Vanaf deze maand betaal ik 35EUR voor 12mb download en onbeperkt dataverkeer.
Ik vind voor deze prijs dat mijn download snelheid toch wat sneller mocht zijn.

Dus ik kijk verder.....

Wat betreft die satelliet:
Voor zover ik begrepen en gelezen heb is dat niet zo nieuw. (in onze streek wel maar ach)
Ik heb me "laten wijsmaken" dat het wel degelijk sneller is maar dat er een grote MAAR is. Het zou maar één richting tegelijk aan kunnen. (ofwel downloaden ofwel uploaden) beide tegelijk "zou" voor zover ik heb begrepen niet mogelijk zijn.
 
In de satelietshop hebben ze me daar ook iets over gezegd, maar ik dacht een beter systeem gezien te hebben ergens op het net, alleen was dat nog wat experimenteel en duur.
Er zou beterschap komen, maar dat zal denk ik nog even duren.
Bij Europe online staat er ook nog dit citaat:

europeonline schreef:
Why do I still need my internet connection via the phone line?
You need your existing internet connection to log into our site and request a desired download or streaming zone. As for you need your Internet connection via the phone line for the Upload/Sending Requests.

Dus nog een telefoonlijn nodig.
Goed in Belgie om Belgacom te sponsoren.

PS: bij tweewegsateliet heb je geen telefoonlijn nodig, en kan je upload, en download gelijk hebben.
Hier een pagina met de linken naar de 4 grote aanbieders.
http://www.pepermunt.net/internet-toegang/satelliet-internet.html
En nog wat uitleg over de duurdere tweeweg oplossing, maar je spaart wel de telefoonlijn uit.
http://www.weethet.nl/dutch/isat_how.php
 
Laatst bewerkt:
Trouwens wie zou er liegen:
Scarlet beweerd dat ik van geluk mag speken dat ik 11A12 mb
Dommel beweerd dat ik er 20 kan halen.

(qua afstand met de centrale enzo)

Het wordt eens hoogtijd dat er een website komt waarop je alle centrales kan zien in belgie
 
2190 komt overeen met 36.5 jaar à 5 euro/maand he.
Geduld is een schone deugd, als je lang genoeg leeft en de tarieven nooit veranderen.
Het gaat nog wat duren tegen dat internet via sateliet doorbreekt geloof ik.
 
Trouwens wie zou er liegen:
Scarlet beweerd dat ik van geluk mag speken dat ik 11A12 mb
Dommel beweerd dat ik er 20 kan halen.

(qua afstand met de centrale enzo)

Het wordt eens hoogtijd dat er een website komt waarop je alle centrales kan zien in belgie

Goe nieuws Tjoepke. De planning van BGC voorziet dat alle centrales verdwijnen en dat alles verloopt via de uitgebreide straatcabines (ROP's). Er werd ook een jaartal vermeld, maar persoonlijk geloof ik er niet veel van.
 
2190 komt overeen met 36.5 jaar à 5 euro/maand he.
Geduld is een schone deugd, als je lang genoeg leeft en de tarieven nooit veranderen.
Het gaat nog wat duren tegen dat internet via sateliet doorbreekt geloof ik.

hehe dat kan best zijn :)
Maar, maar ooit, wie weet ooit zal er op grote schaal snel Internet zijn aan democratische prijzen voor de burgers in België en dan zit ik daar met z'n lelijk ding op mijn dak.

....Zucht als ik maar kan klagen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan