wie kijkt er netflix ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Wie kijk er naar netflix en vind het goede serie ?

Al gezien Arrow, Iron Fist

Wie weet er nog goede ?
 
Ik denk niet dat het al op Netflix staat of komt. Maar als je het moest tegenkomen, zeker de moeite waard; The Mandalorian.
Ik sta nu niet zo zot van Star Wars, maar deze kan ik best pruimen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Een serie niet meteen, maar wel 2 films die zeker de moeite waard zijn: Little Evil & The Babysitter, uiteraard ieder zijn eigen smaak, maar dit raad ik wel aan.
 
Ik doe helemaal niks met Netflix.
Als mijn TV, een half uur per maand aan staat is dat veel en dan is dat om het nieuws te zien.
Amai, een half uur tv per maand. Goede gewoonte moesten meerdere mensen dit maar kunnen.
 
Ik denk niet dat het al op Netflix staat of komt. Maar als je het moest tegenkomen, zeker de moeite waard; The Mandalorian.
Ik sta nu niet zo zot van Star Wars, maar deze kan ik best pruimen.

Is van Disney. Is reeds gepost geweest op spotnet, net zoals bijna alle andere series.
 
Ik raad aan : "Hidden figures" ook te vinden op Spotnet.
Mooie film die ook het verschil tussen de rassen benadrukt in USA. Ook de rol van IBM.
 
Ik raad aan : "Hidden figures" ook te vinden op Spotnet.
Mooie film die ook het verschil tussen de rassen benadrukt in USA. Ook de rol van IBM.
Ik heb de film hier, maar nog niet bekeken. Hopelijk toegankelijker dan het boek - dat heb ik proberen te lezen maar halverwege was ik ongeveer in 2 stukken gezaagd ! Saai om te lezen, maar ik geloof graag dat de film het visueel aan pak aantrekkelijker maakt.
 
Hidden figures is een pracht van een film, een aanrader.
Een serie dat ik fantastisch vind is Rizzoli & Isles.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan