Windows 10 wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo heb een klein probleempje met laptop en Tv, wanneer mijn laptop aan het opstarten is en mijn tv staat aan dan verdwijnt het tv beeld
en komt het wifi embleem tot twee maal aan toe op mijn beeldscherm dus moet ik dan ook tweemaal de tv aan klikken. dit had ik daarvoor niet??
dit is all een poosje aan de gang misschien is dit niet zo heel duidelijk uitgelegd maar zou niet weten hoe ik dan beter moet uitleggen??
Wat kan ik hier tegen doen??
help A.U.B groetjes Ed.

🇹🇩🇹🇩
 
hoi Philip dat is wat ik niet weet waar kan ik dat ik vinden heb natuurlijk ook Google Chrome apparaat om
programma's op mijn laptop te laten spelen via Tv snap je? is wat warrig snap het wel maar ja hoe of wat?
 
Nee, snap ik eerlijk gezegd niets van ...
'Google Chrome apparaat' ... wat is dat ?
Op de laptop laten spelen via TV ? Is niet nét andersom, dat je programma's op de TV wil laten spelen via de laptop ?
 
hoi Philip heb het al gevonden probleem met wifi teken op tv was nogal warrig mijn uitleg maar was wat haastig
was simpel gewoon mijn wifi uitschakelen, in de benedenhoek van de laptop klikken bij meldingen beheren zal een
screenshot bijsturen om te verduidelijken voor mij is het goed opgelost op die manier bedankt om te reageren, Ed.
hoop dat het duidelijk is.:unsure:
tv uitschakelen.jpg
 
In al je vorige tussenkomsten was zelfs geen sprake van Bluetooth, maar enkel van Wifi...
Hoe wil je dan dat iemand kan volgen ?

Laat dus maar zitten : het is opgelost en daar doen we het hier toch voor, nietwaar ?
Ik sluit dit topic nu af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan