Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Dag Qtex,
Ja ik ben er weer, het probleem met de draadloze netwerkadapter is nog steeds niet opgelost. Heb de driver voor deze pc geïnstalleerd, het is de wlanwa nu 222 maar er beweegt niets
Onderaan moet dat W10symbooltje staan voor het draadloos netwerk maar dat is er dus niet en de draadloze netwerkadapter komt niet voor in de adapter map, wel de ethernet Windows tap en de gewone kabel adapter.
Heb geprobeerd winsock te resetten maar ook dat brengt geen aarde aan de dijk.
Heb jij nog inspiratie?
JDR
 
toch wel, het is de AW-NU222 wireless lan card driver helemaal onder op de lijst met drivers voor deze pc


De enige die ik daar zie is voor Vista 32 en 64-bits . In Windows 7 zullen ze misschien gewerkt hebben .

Knipsel_medion.JPG

Knipsel_medion2.JPG
 
Dat klopt, deze pc is telkens geüpgraded van Vista naar W7- W8-W8.1 en nu W10. De draadloze verbinding heeft altijd gewerkt tot over een paar dagen, ook met W10. De drivers heb ik niet veranderd, misschien heeft W7 ooit een upgrade gedaan? Wanneer ik zo rondlummel op het net zie ik talloze mensen met hetzelfde probleem maar nooit oplossingen.
 
Dat klopt, deze pc is telkens geüpgraded van Vista naar W7- W8-W8.1 en nu W10. De draadloze verbinding heeft altijd gewerkt tot over een paar dagen, ook met W10. De drivers heb ik niet veranderd, misschien heeft W7 ooit een upgrade gedaan? Wanneer ik zo rondlummel op het net zie ik talloze mensen met hetzelfde probleem maar nooit oplossingen.


Doe nog eens hetzelfde om te zien welk resultaat dit geeft.
Configuratiescherm > Apparaatbeheer > Rechtsklikken bij het apparaat > Tabbladje Stuurprogramma's
Klik daar op bijwerken .
 
nee maar het juiste verhaal is: bij het opstarten van de pc geen internet.
Qtex gaf me de raad de drivers eens na e kijken of te herinstalleren.
Zonder resultaat.
Omdat de foutmelding altijd aangaf dat mijn pc niet verbonden was met het internet (modem dus) heb ik de UTP kabel eens vervangen.
Kabelverbinding werkte terug.
Dat was natuurlijk na de herinstallatie van de drivers dus is het de kabel of waren het de drivers.
De draadloze verbinding bleef echter in de mist steken.
De driver voor dat netwerk heb ik nog eens opgehaald maar die installeert zich wel doch zonder resultaat.
Vandaar de vrees dat de Wlan (het apparaat)naar de kl...is.
Hij verschijnt niet in apparaat beheer.
Groeten
JDR
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan