Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Dag Qtex,
Ja ik ben er weer, het probleem met de draadloze netwerkadapter is nog steeds niet opgelost. Heb de driver voor deze pc geïnstalleerd, het is de wlanwa nu 222 maar er beweegt niets
Onderaan moet dat W10symbooltje staan voor het draadloos netwerk maar dat is er dus niet en de draadloze netwerkadapter komt niet voor in de adapter map, wel de ethernet Windows tap en de gewone kabel adapter.
Heb geprobeerd winsock te resetten maar ook dat brengt geen aarde aan de dijk.
Heb jij nog inspiratie?
JDR
 
Staan er apparaten in apparaatbeheer die nog niet goed geinstalleerd zijn? (dus met geel uitroepteken erbij)
Je bent zeker dat je draadloze netwerkadapter ook niet terug te vinden is in apparaatbeheer?

Als bovenstaande vragen geen antwoord bieden dan gaat je wifi adapter naar de haaien zijn.
 
dan vrees ik dat ik Ddragon gelijk moet geven en is je wifi-adapter overleden ..
wat betreft de usb poorten kun je eens de usb controllers effectief verwijderen van je systeem ..
door er met rechts op te klikken en verwijderen te selecteren ...geef er de bevestiging voor ...en herstart je systeem ..
deze worden vervolgens opnieuw geinstalleerd ...
 
heb Medion service gevraagd of de wifi adapter geïntegreerd is in het moederbord of dat het een plugbaar apparaat is. Waarschijnlijk in het moederbord en dan zal een externe adapter de enige uitweg zijn.Nog even afwachten wat zij zeggen.
Groeten
Jdr
 
goeie dag,
Enkel een paar USB apparaten hebben dat gele teken, die staan al lang "geel" , de draadloze adapter is niet terug te vinden.

Zijn het USB apparaten of USB poorten die dat geel tekentje staan hebben . Als het bij poorten is, werken de USB poorten niet , en kan de draadloze USB adaptar dan ook niet werken .
 
Een WiFi adapter zit vrijwel altijd op een mini-pci slot op je mainboard van je laptop. Is dus eenvoudig te vervangen.

@Ranger
Gaat niet over een USB WiFi adapter...
 
bij universal serial bus controllers staan twee items met gele driehoek en tekst: onbekend usb apparaat (verzoek voor apparaatdescriptor is mislukt)
de andere buscontrollers staan ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan