Window verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik heb een 2 de Probleem

Het 1 st probleem is goed verholpen ,waarvoor mijn dank.

ik zit met 2 windows op mijn pc,nu zou ik er 1 tje willen verwijderen,hoe moet ik dat doen .

Kent iemand daar een antwoord op aub.

Groetjes
 
Als ik mijn pc opstart moet ik kiezen window1 of window 2

Je krijgt dus een bootscherm, dan hebben er ooit 2 besturingen opgestaan en moeten er minimaal 2 partities aanwezig zijn.

Wat is nu het probleem ?

Als je naar de verkenner ga, hoeveel schijven zie je dan ? En wat staat er op aan mappen en bestanden of eigenlijk de vraag: staat er op beide schijven een Windows map ?

Als er maar op 1 schijf een Windows map aanwezig is, heb je waarschijnlijk de andere schijf ( partitie ) al eens leeggemaakt.

Wat dan rest is het bootscherm aanpassen zodat hier geen keuze meer staat voor 2 besturingen. Een handig programma hiervoor is EasyBCD
 
ik denk het te begrijpen ...nu

doe het volgende ...vanaf de windows die nu zonder problemen werkt ...
start msconfig op ...
in het scherm van msconfig open je de tap " opstarten " je ziet hier dan een vermelding in het blauw staan ...
letop : de vermelding in het blauw dien je te laten staan ...!

*je dient de andere regel te selecteren nu en deze verwijder je ....
bevestig dit daarna met toepassen en ok
herstart je systeem en je zal zien dat je nu géén keuze méér heb om te kiezen tussen de verschillende versies ...
de win7 zal gewoon opstarten ...
 
Sorry hoor,ik speel hier niet met uw voeten

dat je niet met ons voeten speelt was me al duidelijk maar enerzijds ben jezelf onduidelijk met de info die we je vragen ...
om je zo goed mogelijk te kunnen helpen ...
ook in je ander topic liet je na om me de gevraagde info beschikbaar te stellen en ben je zelf over gegaan naar het opnieuw installeren van de windows terwijl dit in feite niet nodig was ...
 
Er staat geen old op

Nu even de antwoorden op mijn vraag #17.

Wij willen graag helpen, alles doen we hier vrijwillig, maar helpen gaat alleen als we precies weten wat er aan de hand is en antwoorden krijgen op de vragen.
Met het verwijderen van eventuele partities zijn risico's verbonden. Dus een verkeerd antwoord van ons kan dan nare gevolgen voor uw pc hebben.

Daarom nogmaals: Wij willen eerst de situatie weten om een goede oplossing te geven.
 
Hallo qtex

Ik heb uw raad opgevolgd en nu start de pc terug gewoon op
Sorry dat ik u zoveel problemen heb gegeven
Even een vraag
Waar kan ik Doneren
Ik doneer liever aan jullie die mij zo goed geholpen hebben ,dan aan de winkel

groetjes Jos
 
fijn dat het dan toch goed gekomen is ...
ja je was karig betreffende je info .....

wil je een donatie doen kun je dit doen door op de toets " Donatie " te klikken deze staat boven aan ..

Ashampoo_Snap_2013.10.07_22h05m33s_011_.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan