Windows 10 Afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de Update 1803 (met een beetje aanpassingen) werkt het prima, onlangs een nieuw update gekregen, maar nu is de knop afsluiten is er niet meer....juist bijwerken en afsluiten (zie bijlage) Wat kan of moet ik doen om dat terug te krijgen. Bedankt bij voorbaat...aan de mensen die antwoorden.
 

Bijlagen

  • Windows 10 Afsluiten.doc
    48 KB · Weergaven: 166
jij zie bij u bijwerken en afsluiten vermeld staan en dit komt doordat er nog update's dienen geconfigureerd te worden … klik dus op deze "bijwerken en afsluiten " om dan ook dit te laten gebeuren ..
is dit éénmaal voltrokken dan verkrijg je terug enkel maar de vermelding " afsluiten "
 
Qtex;n232507 zei:
jij zie bij u bijwerken en afsluiten vermeld staan en dit komt doordat er nog update's dienen geconfigureerd te worden … klik dus op deze "bijwerken en afsluiten " om dan ook dit te laten gebeuren ..
is dit éénmaal voltrokken dan verkrijg je terug enkel maar de vermelding " afsluiten "

Ik heb de PC al 3 keer op bijwerken en afsluiten geklikt of gedaan, maar nog altijd geen afsluiten te zien. heb een bijlage gedaan van de update misschien dat je dat kan helpen.
 

Bijlagen

  • Geschiedenis Van de Update win 10.doc
    313.5 KB · Weergaven: 189
jouw afbeelding …
Ashampoo_Snap_donderdag 14 juni 2018_10h55m44s_002_.png
geeft aan dat je op "nu opnieuw opstarten " dient te klikken ...terwijl deze in de lijst "update geschiedenis" wel vermeld staat als zijnde geinstaleert .!
wellicht dien jij dus ook de gebruikstijden te wijzigen ..

*de vermelding in het rood gaat weg indien jij dus na een systeem herstart handmatig laat zoeken naar update's .
 
Qtex;n232510 zei:
jouw afbeelding …

geeft aan dat je op "nu opnieuw opstarten " dient te klikken ...terwijl deze in de lijst "update geschiedenis" wel vermeld staat als zijnde geinstaleert .!
wellicht dien jij dus ook de gebruikstijden te wijzigen ..

*de vermelding in het rood gaat weg indien jij dus na een systeem herstart handmatig laat zoeken naar update's .

Ik heb op "nu opnieuw opstarten " geklikt EN NU IS HET IN ORDE, HEB TERUG AFSLUITEN NU. Ik moet u wel vriendelijk bedanken om het op te lossen van mijn probleem. DANK U WEL. voor mij is dit probleem afgesloten
 
normalerwijze krijg je steeds deze melding als er een update dient geconfigureerd te worden ..gebruik jij deze dan nooit ! ( niet aanbevolen om deze optie niet te gebruiken )
 
Qtex;n232514 zei:
normalerwijze krijg je steeds deze melding als er een update dient geconfigureerd te worden ..gebruik jij deze dan nooit ! ( niet aanbevolen om deze optie niet te gebruiken )

Nee,want ik krijg deze melding nooit maar zal het nu wel doen,deed dat altijd via Afsluiten of aanmelden..met andere woorden weeral iets bijgeleerd.Dank u daarvoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan