Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb een update gedaan met media creation tool 1511 10586.164 nu kan ik mijn lettertype niet veranderen ik zie staan bij lettertype gebaseerd op latijns weet niet of dat goed is.heb van alles gepobeerd maar krijg het niet veranderd.ook
op mijn buro blad pictogramme zijn mijn letters ook anders krijg ik ook niet veranderd.wat is er fout
gr theeke
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oke ga hem zo opnieuw opstarte en kijk even maar heb dit sinds ik de media creation tool 1511 10586.164 heb geinstaleerd.
maar alvst bedankt voor je hulp zo gauw ik hem opgestart heb laat ik iets weten.
gr theeke
 
Als ik die screenshot even van dichtbij bekijk, dan valt me op dat de het hele thema van Windows aangepast is. Andere icoontjes dan standaard, ander lettertype, kleuren, background, ... dat lijkt me geen toeval.

Zoiets kom je tegen bij (illegale) customized Windows installaties. Op maat gemaakt en aangepast dus.
Heeft niets te maken met die media creation tool.
 
uit welke screenshot kun jij dat dan afleiden ...
de TS heeft enkel in bericht 11 een afbeelding geplaatst en daar kan ik dus niets van afleiden betreffende een aangepaste versie .

de TS heeft classic shell in gebruik ...
de icoontje zijn afgerond ..maar ook dit kan dus aangepast worden met een programma
 
Schermopname (5).jpg dit zijn mijn lettertypen heb je hier iets aan
 
Als je nu gaat naar:
Configuratiescherm > Vormgeving en persoonlijke instellingen > Lettertypen > Lettertype-instellingen
Klikt op Standaardlettertype-instellingen herstellen.
Werkt dat niet.

Lettertype.jpg
 
uit welke screenshot kun jij dat dan afleiden ...
de TS heeft enkel in bericht 11 een afbeelding geplaatst en daar kan ik dus niets van afleiden betreffende een aangepaste versie .

de TS heeft classic shell in gebruik ...
de icoontje zijn afgerond ..maar ook dit kan dus aangepast worden met een programma

Ik refereerde op de standaard Windows icoontjes zoals "Deze computer" ed. Maar deze zijn blijkbaar zo "lelijk" geworden. Had deze nog niet gezien. Heb ze nu bij mij aangezet

Misschien thema eens nakijken? Ik weet niet zeker of daar lettertype aanpassing ook inzitten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan