Status
Niet open voor verdere reacties.
Na deze herfstupdate loopt windows 10 niet meer naar behoren. Een thuisnetwerk tussen laptop en pc kan je niet meer opzetten. Iemand een oplossing?
 
Fan-tas-tische tip van Q.!
Uitgevoerd zoals voorgesteld en Versie 1511 | 10586 is binnengekomen zonder enig probleem. Gelukkig kan je nu in Opdrachtprompt kopiëren en plakken (nadat in eigenschappen ingesteld te hebben, want standaard gaat dat niet). Zo heb ik de teksten van Q's mededeling #14 met Ctrl+C en Ctrl+V in de Opdrachtprompt kunnen plakken. Microsoft had wel enkele instellingen terug naar hun voorkeur veranderd: Edge als browser, enkele Services, enkele standaard-programma's zoals voor *.pdf en nog een paar Privacy-instellingen. Dat heb ik opnieuw naar mijn zin ingesteld. Geen probleem.
►► Eén Service: PeerDistSvc = BranchCache krijg ik niet gestart. Het is me niet duidelijk waarvoor dat dient en wat er evtl. niet zou werken. Weet iemand dat?

Ik heb juist het zelfde gedaan maar ik krijg update 1511 niet. Na het zoeken krijgen gewoon "Uw apparaat is Up-do-date. Voor het laatst gezocht vandaag, 11:39
 
Ik heb juist het zelfde gedaan maar ik krijg update 1511 niet. Na het zoeken krijgen gewoon "Uw apparaat is Up-do-date. Voor het laatst gezocht vandaag, 11:39

het kan zijn dat je datgene dat in bericht#14 werd meegedeeld opnieuw dient uit te voeren als ook het zoeken naar update's ...
bij de ene lukt het namelijk van de eerste keer en bij de andere pas na meerdere keren !
 
Doe eens het volgende : Download deze :
http://download.microsoft.com/downl...-403B-B04E-C96ED6047488/MediaCreationTool.exe

En kies voor : Deze pc nu bijwerken.

182.Afbeelding 702x555,.jpg
 
dan kun je best het Media creation tool gebruiken ...
je heb dus 2 mogelijkheden ...
-om rechtstreeks de upgraden te doen ..
- om je een iso file aan te maken (kies je deze optie zal standaard de selectie gemaakt worden afhankelijk van je huidige systeem instellingen )
*noteer dat je dan de aangemaakte iso dient uit te pakken en vervolgens dien je de map met de uitgepakte iso te openen om de setup.exe op te starten ..

Ashampoo_Snap_2015.11.18_09h45m48s_001_.jpg
 
Twee desktops zijn ondertussen al geüpdatet naar versie 1511 met de MediaCreationTool en alle instellingen zijn behouden. Elke op één desktop was na de update Ccleaner en Speccy verwijdert. Maar Dat waren dan ook al oudere versies van de desbetreffende programma's.
 
Hoi, ik heb ongeveer hetzelfde probleem als hier boven. Heb 3 pc's + laptop met dezelfde versies windows 10. Krijg ze op een na allemaal in de thuisgroep. Die pc geeft wel aan dat ik lid kan worden maar na het invullen van het wachtwoord geeft die fout aan en kan geen lid worden. Ze staan allemaal op particulier netwerk. Alles al geprobeerd, zoals thuisgroep en lidmaatschappen allemaal verwijdert, opnieuw thuisgroep ingesteld, maar niks hoor. Kan op die betreffende pc ook geen thuisgroep aanmaken. Pc waar thuisnetwerk op zit is bekabeld eveneens de pc waarop het niet lukt. De rest is draadloos. Wat kan dit zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan