Windows 10 op mac

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn Windows 10 is mbv VMWare geïnstalleerd op de Mac.
Sinds de laatste update van win10 op 3 maart kan ik niet meer overschakelen
vanuit OS naar win10.
Iemand een oplossing hiervoor??
 
je bedoeld dus dat je VMWare niet meer op te starten is ..je zegt immers dat je niet meer kunt overschakelen vanuit jouw OS (de Mac dus) naar de W10
een Mac heb ik hier niet ingebruik maar als VMWare nog op te starten is dan dien jij wellicht na te gaan of het VMWare virtual machine configuration bestand betreffende de Windows 10 nog aanwezig is ..
welke versie gebruik jij van VMWare ...zelf heb ik hier de 12.5.8 build 7098237
 
Hier heb ik geen antwoord op. Laatste keer dat ik een Windows besturing naast een os had draaien was via Bootcamp. Maar dat is al weer heel wat jaartjes terug.
 
Bij een update/upgrade van Windows 10, atlijd zien dat je VMware client eveneens up-to-date is. Kijk eens of je de laatste nieuwe versie hebt. Mogelijk even wachten op update vanuit VMware. Heb met de VMware Windows client ook al gelijkaardige problemen tegengekomen. Was toen opgelost met een VMware update.
 
Is het wel zo handig op Windows virtueel naast het bestaande os te draaien. Dit kost je erg veel snelheid kan ik me herinneren.
Via BootCamp had ik daar nooit last van omdat dan de volledige processor snelheid en al het geheugen dan voor Windows is.

Maar misschien is zoiets met de huidige generatie mac's niet meer aan de orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan